سرکلانتر هفتم تهران از کشف ۸ هزار و ۲۴۴ عدد مواد محترقه به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۱۲
کشف ۸ هزار عدد مواد محترقه در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در اوایل بهمن ماه خبری مبنی بر اینکه یکی از مالکان مغازه ای در بازار حضرتی در حال جمع آوری مواد محترقه می باشد، به سرکلانتری اعلام و تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار بررسی موضوع را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد که خبر صحت داشته و اخیراً مالک مغازه محموله ای را دریافت خواهد کرد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و توقیف محموله و دستگیری متهم اخذ شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت بیان داشت: مراقبت های ویژه از مغازه موصوف ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ساعت ۱۸:۴۵ سوم بهمن ماه هنگام گشت زنی در محدوده بازار حضرتی به یک دستگاه خودروی نیسان که در جلوی مغازه، متوقف شده بود برخورد کردند و مشاهده کردند که کارگران مغازه در حال تخلیه بار هستند.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: در بررسی ها بیشتر مشخص شد که محموله بار نیسان مواد محترقه بوده و بلاافصله خودرو توقیف و در این رابطه مالک مغازه دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه ماموران موفق شدند ۸ هزار و ۲۴۴ عدد مواد محترقه کشف کنند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بر آورد کرده اند.

وی افزود: متهم به همراه مواد محترقه کشف شده در اختیار ماموران تحقیق کلانتری ۱۱۳ بازار برای سیر مراحل قانونی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها