معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تشکیل کمیته‌ای فرایند شناسایی و رفع مشکات کودکان بازمانده از تحصیل استان قوت بیشتری به خود می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۷۹
۹۰۱ کودک بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جعفر مردانی در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به وجود ۹۰۱ کودک بازمانده از تحصیل افزود: تاکنون نیمی از این کودکان شناسایی شده‌اند و بقیه هنوز شناسایی نشده‌اند که این موضوع می‌طلبد کمیته ویژه‌ای برای آن تشکیل شود.
وی گفت: این کمیته با محوریت آموزش و پرورش و عضویت دستگاه‌هایی نظیر علوم پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد، بهزیستی، ثبت احوال، دفتر امور اجتماعی و دفتر امور بانون بزودی تشکیل می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به ابراز نارضایتی فرهنگیان استان در خصوص نحوه رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: این مطالبه فرهنگیان استان با مکاتباتی با وزارت آموزش و پرورش به اطلاع مسئولان مربوطه رسانده می‌شود.
مردانی، همچنین به برنامه‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس نیز اشاره کرد و گفت: مهمترین این برنامه‌ها طرح یاریگران زندگی است که تاکنون عملکرد موفقی داشته است.
وی اولویت برنامه‌های فرهنگی در مدارس را پیشگیری از اعتیاد دانست و گفت: تنها راهی که می‌توان در بحث مبارزه و مقابله با اعتیاد به کار گرفت مباحث فرهنگی برای پیشگیری، آگاهی و اطلاع‌رسانی در جامعه است.
امسال ۲۰۶ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها