اردوی نوروزی چیست؟ با بهتر است بپرسیم در مورد اردو نوروز چقدر اطلاعات دارید؟ اگر در دسته دانش آموزان قرار دارید به احتمال زیاد می دانید که اردوی نوروزی چیست، اما اگر یکی از والدین دانش آموزان هستید و اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با بررسی اردوی نوروزی 99 همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۲۴۵۲۶۱
اردوی نوروز، فرصتی طلایی برای جمع بندی دروس

اردوی نوروز 99، بهترین زمان برای جمع بندی دروس کنکور

با نزدیک شدن به زمان کنکور تمامی دانش آموزان نیز فشار و استرس بیشتری را برای درس خواندن تحمل می کنند. اما آن دسته از دانش آموزانی که برنامه ریزی صحیحی دارند مسلما درگیر استرس های کمتری خواهند بود.

یکی از زمان هایی که دانش آموزان در حین تحصیل کمترین بهره ممکن از آن را می برند، بازه تعطیلات عید است. دانش آموز تحت تاثیر حال و هوای تعطیلات عید قرار می گیرد و بسیاری از زمان خود را از دست می دهد. اردوی نوروز دقیقا همان فرصتی است که دانش آموزان می توانند با استفاده از آن بهترین نتیجه را از تحصیل و برنامه ریزی برای کنکور بگیرید. اما اردوی نوروزی چیست؟

اردوی نوروز چیست؟

پانسیون مطالعاتی نوروز که نام اردوی نوروز نیز شناخته می شود، مفهومی کاملا جداگانه از یک اردوی تفریحی دارد! در اردوی نوروزی تمام تلاش برگزارکنندگان ارائه خدمات و ایجاد شرایطی است که با استفاده از آنها بتوان نتیجه ای قابل توجه و درخور برای دانش آموزان به وجود آورد.

برای مثال عموما اردوی نوروز در دانشگاه های معتبر کشور برگزار می شود. بدین ترتیت دانش آموزان می توانند در شرایطی واقعی برای حضور در دانشگاه را تجربه کرده و برای کنکور آمادگی بیشتری به دست بیاورند. ایجاد چنین شرایطی در پانسیون نوروزکمک شایانی به دانش آموزان می کنند. خوشبختانه تعداد بسیار زیادی از موسسات آموزشی نیز وجود دارند که فرصت تجربه بهترین اردو نوروز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

بهترین ویژگی و خدمات اردوی نوروز چیست؟

همانطور که پیش تر هم گفتیم بهترین ویژگی اردوهای نوروز برگزاری این پانسیون ها در دانشگاه های معتبر کشور است. فرایندی که تاثیری بسیار مثبت در روحیه دانش آموزان دارد. از طرفی برخی موسسات نیز دانشگاه های نزدیک به مرکز شهر را برای دانش آموزان انتخاب می کنند تا دسترسی بهتری برای دانش آموزان فراهم آورند. اما یک سوال مهم!

اردوی نوروزی 99 تنها برای دانش آموزان تهرانی است؟

خوشبختانه جوان این سوال منفی است. تمام دانش آموزان در نقاط مختلف کشور می توانند برای اردوی نوروزی 99 اقدام نمایند. تمام دانش آموزان غیر تهرانی می توانند با ثبت نام در اردوی نوروز و طی کردن مراحل مورد نیاز برای حضور در پانسیون مطالعاتی عید اقدام کنند.

در برخی اردو های تحصیلی نوروز زمان در نظر گرفته شده 13 روز و 200 ساعت از 7 تا 10 شب با حضور در فضای علمی و دانشگاهی انجام می‌پذیرد. این درحالی است که برنامه اردوی نوروزی اغلب مراکز آموزشی دیگر شامل تنها 10 روز و از 7 صبح تا 4 و 5 عصر هستند.

افزایش زمان روزانه اردو نوروزی به دانش آموزان کمک می کند تا در کنار بررسی کاستی های درسی خود، از زمان بیشتری برای مطالعه و رفع اشکال برخوردار باشند. در اردو عیدانه نیز امکانات فوق العاده ای همانند اختصاص یک صندلی ارگونومیک و میز بزرگ به ابعاد 90 در 120 سانتی متر به هر داوطلب داده می شود. این میز و صندلی به عنوان ارائه یک فضای کاملاً شخصی برای هر دانش آموز تلقی می شود که داوطلبان می توانند از میز برای قرار دادن هر گونه وسایل مورد نیاز خود استفاده کنند.

مهمترین مزیت اردوی نوروز 99 چیست؟

در اردوی نوروزی همچنین بهترین اساتید تهران نیز جهت نکات درسی و کمک به دانش آموزان حضور دارند. از سویی دیگر مشاوران برجسته مؤسسه نیز به شکلی کنترل شده و همراه با برنامه‌ریزی‌های دقیق برای رفع اشکال و برگزاری آزمون‌های استاندارد و منظم برای درس‌های عمومی و تخصصی در این اردو حضور دارند. اهداف مشاوران اغلب آماده کردن بستری برای آرامش روحی و روانی داوطلبان برای ماه های منتهی به کنکور است.

مشاوران به صورت تمام وقت در کنار دانش آموزان هستند تا هرگونه پرسش و پاسخ، جمع بندی، نکات کنکوری و موارد مرتبط را با آن‌ها در میان بگذارند. یکی دیگر از مزیت های مهم اردو نوروز، حضور دانشجویان دانشگاه های معتبر است، که قبلاً در این اردوهای شرکت کرده بودند.

هدف از حضور این دانشجویان، راهنمایی و برطرف کردن ضعف های درسی دانش آموزان و تبادل تجربیات است. حضور این دانشجویان به احساس رقابت و انگیزه دانش آموزان نیز می افزاید. برگزاری آزمون های آزمایشی، تهیه میان وعده مناسب برای دانش آموزان نیز از دیگر برنامه های مؤسسه های آموزشی در طی اردوهای مطالعاتی نوروز است.

اجرای تمام این برنامه ها در اردوی عیدانه به دانش آموزان کمک شایانی می کند و در ایجاد انگیزه آنها نقش موثری دارد. شرکت در برنامه های نوروزی اردو در افزایش روحیه و اعتماد به نفس دانش آموزان نیز نقشی اساسی دارد. در بین تمام خدمات اردوی عید انجام آزمون های دوره ای و منظم نیز لحاظ شده است تا فرزندان شما به ارزیابی خود نیز بپردازند. با این توضیحات به سراغ سوال اصلی می رویم.

چرا در اردوی نوروزی 99 شرکت کنیم؟

حتما می دانید که تعطیلات نوروز را به نام فرصت طلایی نیز می شناسند. فرصتی که برای دانش آموزان بی برنامگی به وجود آورده و ای بسا باعث افت وضعیت تحصیل و رشد دانش آموز می شود. این روزها به دلیل زمان زیاد و فراغت ذهنی دانش آموزان از امور مدرسه می تواند در برگیرنده ساعات مطالعاتی مؤثر باشند. پس ضروری است به بهترین نحوه ممکن از روزهای نوروز نهایت استفاده کنید.

در حقیقت اردوی نوروز فرصتی بسیار ارزشمند برای استفاده از تعطیلات است و زمانی برای جمع بندی دانش خود، تکمیل اطلاعات و همچنین برنامه ریزی برای رسیدن به بهترین نتایج در رتبه کنکور. با این توضیحات هرگز شرکت در اردوی نوروز را دست کم نگیرید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها