• 1 0
  • 0

مبلمان اداری ، میز اداری ، میز کارمندی و یک انتخاب مناسب

چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 13:49
میز اداری در مبلمان اداری نقش مهمی در راحتی و ظاهر محل کار دارد ولی چطور یک میز اداری مناسب از مجموعه مبلمان اداری انتخاب کنیم؟ گروه مبلمان اداری مکعب راهنمای شماست.

امروزه در دنیای پیچیده کسب‌وکار با توجه به رقابت تنگاتنگ در تمامی حوزه‌ها، فراهم کردن فضایی که در آن کارکنان به بالاترین حد بهره‌وری و اثربخشی برسند؛ از نکات حائز اهمیت است. در واقع با دیدن دکوراسیون یک سازمان می‌توان به استراتژی‌ها و سبک کاری و هدف آن پی برد. همان‌طور که می‌دانیم عوامل متعددی در ساخت فضای کار مناسب نقش دارند.

مبلمان اداری مناسب، نورپردازی مناسب، پارتیشن بندی، رنگ‌آمیزی دیوارها، استفاده از گیاهان و... که از میان آنها در این مقاله به بررسی مختصر انواع میز اداری ، پرداخته می‌شود.

آشنایی با انواع میز اداری

میز اداری انواع مختلفی دارد که در اینجا چند مورد خاص از جمله میز مدیریتی، میز کنفرانس، میز کارمندی، میز منشی (کانتر) و میز کارگروهی، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

میز مدیریتی با توجه به اینکه برای مدیر سازمان طراحی می‌شود؛ لزوما باید از آیتم‌هایی از جمله طراحی خاص‌تر، جزئیات بیشتر، امکانات ویژه و اندازه بزرگ‌تر برخوردار باشد. این ویژگی‌ها موجب می‌شود که مدیر در جایگاه خود به سایر افراد اشراف بیشتری داشته باشد؛ و باعث جلب توجه مشتریان و کارمندان شود.

میز کنفرانس نوع دیگری از مجموعه میزهای اداری است. این میز باید به نحوی طراحی شود که افراد برای انجام بحث‌های گروهی، جلسه‌ها و اخذ تصمیمات مهم از آنها استفاده کنند؛ و امکان ارتباط چهره به چهره را فراهم کند.

همچنین میز کارمندی ، پر استفاده‌ترین میز موجود در هر سازمانی است. طراحی میز کارمندی باید به صورتی باشد که به راحتی پاسخگوی بخش‌های دیگر بوده و روی میز فضای کافی برای دسترسی و انجام فعالیت مدنظر وجود داشته باشد. همچنین چون کارمندان ساعت طولانی‌تری را پشت میز اداری مشغول به کار هستند؛ باید استانداردهای خاص خود را داشته باشد. در این میان میز کارگروهی نوع دیگری از میز کارمندی است؛ که این امکان را فراهم می‌کند تا افراد در کنار هم به فعالیت بپردازند.

در نهایت میز منشی باید به گونه‌ای باشد که امکان ارتباط با ارباب رجوع تسهیل شود.

نکاتی که به خرید بهتر مبلمان اداری منجر می‌شود

در واقع نکته‌ای که نمونه‌های مناسب این نوع مبلمان اداری را از سایر نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند؛ طراحی متفاوت و استحکام آنها است. همان‌طور که می‌دانیم با توجه به اینکه این میزها در مبلمان اداری معمولا در محیطی رسمی استفاده می‌شوند؛ نیاز نیست که راحتی مبلمان خانگی را داشته باشند؛ اما در عین حال افراد باید بتوانند ساعت کاری‌شان را به راحتی بگذرانند و هنگام استفاده از این میزها احساس خستگی نکنند. همچنین باید به این نکته توجه داشت که این میزها باید باتوجه به ویژگی‌های مشاغل انتخاب شوند. به عنوان مثال مبلمان اداری به کار رفته در سازمان‌های دولتی معمولا با مبلمان اداری به کار رفته در سازمان‌های خصوصی از نظر رنگ‌آمیزی، طراحی، راحتی و شکل روابط سازمانی متفاوت است.

میزهای اداری موجود در مجموعه مکعب

میزهای موجود در این مجموعه با توجه به آخرین استانداردهای روز دنیا و در عین حال با سادگی تمام، طراحی و ساخته شده و از تنوع بسیاری برخوردارند. در این مجموعه انواع میزهای مدیریت، کارشناسی، کنفرانس، کار گروهی، کانتر، جلو مبلی، مطالعه و میز اداری موجود است.

ابداع خاص مجموعه مکعب نام‌گذاری اغلب محصولات است. به عنوان مثال میزهای استارتاپی که وجه تسمیه آن راحتی، طراحی ساده، قیمت مناسب و دوری از تجملات اداری است. این ویژگی‌ها باعث شده این مجموعه میزها برای کسب‌وکارهای استارتاپی و نوپا بسیار مناسب باشد.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با انواع مبلمان و میز اداری، به وب‌سایت گروه مکعب مراجعه کنید؛ و با محصولات فوق‌العاده آنها آشنا شوید.

به اشتراک گذاری
کد خبر : 4043851085012297710
لینک کوتاه :

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی: