سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها طی امروز در ۵ استان و افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا دوشنبه آهفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۲۴
تداوم بارش در ۵ استان طی امروز/افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوب خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

از امروز تا اواسط هفته آینده در اکثر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی شده و به تدریج در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده ها روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی آسمان تهران امروز و فردا صاف همراه با غبار محلی است. روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده آسمان پایتخت صاف و غبارآلود پیش بینی شده و بر غلظت آلاینده های جوی طی این سه روز افزوده خواهد شد. کمینه و بیشینه دمای امروز در تهران به ترتیب 11 و 2 درجه خواهد بود.

برای شهر مشهد نیز طی امروز هوا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی با احتمال بارش پراکنده و فردا جمعه صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی شده است. کمینه دمای امروز و فردا مشهد صفر درجه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها