خبر فروش صندلی های شرکت واحد و اتوبوس های مختص به خط های بی آر تی در 24 ساعت گذشته بحث و جدل های بسیار زیادی را به وجود آورده است.
کد خبر: ۱۲۴۰۸۴۵
یک مسئول سندیکای اتوبوسرانی: طرح جدید قرار است اجرایی شود اما نامش فروش صندلی نیست!

به گزارش جام جم آنلاین ، این خبر در ابتدا مبهم به نظر می رسید. خبرهای ابتدایی حاکی از این بود که «حق صندلی» به کرایه اتوبوس ها اضافه شده است اما خبرهای دیگر حاکی از این بود که علاوه بر پرداخت کرایه معمول اتوبوس، مبلغی هم بابت نشستن روی صندلی های اتوبوس ها اخذ می شود؛ خبری بسیار عجیب که مشخص بود زوایایی از آن هنوز مشخص نشده است. این خبر درست در شرایطی منتشر شد که گرانی بنزین و بحث و جدل هایش هنوز در میان مردم فروکش نکرده است. در واقع در بدو انتشار خبر مربوط به فروش صندلی های شرکت واحد بسیاری نسبت به عملی شدن این طرح به شدت اعتراض کردند که چرا در شرایط اقتصادی کنونی باید در ناوگان حمل و نقل درون شهری هم چنین شرایط سخت و البته عجیبی به وجود بیاید.

در این رابطه سعید ترابیان روابط عمومی سندیکای کارگران شرکت واحد در گفت و گو با جام جم آنلاین اعلام کرد: شرکت واحد هیچ برنامه ای برای فروش صندلی اتوبوس ها و بی آرتی ها نداشته و اگر چنین شایعه ای در شرایط کنونی کشور به وجود آمده به دلیل نشر نادرست یک مصاحبه و برداشت تعبیر و تفسیرهای نادرست از آن بوده است. تکذیب این خبر اجرایی و ماجرا حل شده است و قرار است با جزئیات بیشتری به اطلاع شهروندان برسد.

وی افزود: اصل خبر به آن صورت که تفسیر شده ، نیست. همه چیز از ساماندهی یک حرکت و سیستم جدید آغاز شده است که ربطی به فروش صندلی ندارد و ماجرای جداگانه ای دارد. همانطور که گفتم نشر این خبر آن هم در شرایط کنونی اقتصادی فقط به دلیل انتشار نادرست یک مصاحبه بوده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: طرحی که در نظر گرفته شده به هیچ عنوان شامل اتوبوس ها و بی آرتی های فعال در سامانه حمل و نقل تهران نیست. این یک طرح جداگانه و جدید به شمار می رود که قرار است اجرایی شود و ارتباطی به سیستم حمل و نقل کنونی ندارد و هیچ مبلغی به کرایه آنها اضافه نخواهد شد.

ترابیان با تاکید بر اینکه فروش صندلی اتوبوس های شرکت واحد به هیچ عنوان صحت ندارد بیان داشت: سیستم جدیدی بر روی ناوگان جدید عمومی حمل و نقل تهران تعبیه خواهد شد که بر روی اتوبوس های جدید خواهد بود. مبلمان این اتوبوس های جدید به صورت VIP طراحی خواهد شد. برخی از مسائل دیگر هم هست که خارج از مسئولیت های شرکت واحد اتوبوسرانی است و ارتباطی به این نهاد ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها