یک نماینده در گفتگو با جام جم آنلاین:

دولت کنترلی بر بازار ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نظارت دولت در حوزه اقلام کشاورزی ضعیف است و همین موضوع موجب افزایش قیمت برخی از این اقلام شده است.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۶۰
دولت کنترلی بر بازار ندارد

سید راضی نوری در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: هر فروشنده ای با قیمت متفاوتی اجناس خود را به فروش می رساند و قیمت ها افسار گسیخته است، این در حالی است که انتظار می رفت دولت قبل از افزایش قیمت بنزین این موضوع را اعلام می کرد تا به این ترتیب بازار کنترل شده و جلوی افزایش قیمت ها گرفته می شد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت ها فشار مضاعفی بر مردم وارد می کند اظهار کرد: پیرو جلسه ای که در صحن مجلس با حضور وزرای صنعت ، دادگستری و معاونان آنها داشتیم، آنها اعلام کردند که قیمت ها را کنترل خواهیم کرد.

نوری ادامه داد: وقتی صحبت های فروشندگان را گوش می کنیم آنها علت گرانی را افزایش هزینه حمل و نقل می دانند این در حالی است که هنوز قیمت گازوئیل افزایش نیافته است.

نماینده مردم شوش در مجلس با بیان اینکه نظارت دولت در حوزه اقلام کشاورزی ضعیف است و همین موضوع موجب افزایش قیمت برخی از این اقلام شده است تصریح کرد: برخی از این اقلام با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده اند اما همان اقلام با قیمت های مضاعفی عرضه می شود، تعرفه های آب کشاورزی و اجاره بها بالا رفته و همین موضوع باعث شده که کشاورزان احساس کنند باید قیمت ها را افزایش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها