رئیس اتحادیه فروشندگان پرندگان و ماهی در گفت و گو با جام جم آنلاین پاسخ داد ؛

گرانی بنزین بر روی قیمت مرغ و ماهی اثر داشته است؟!

بازار انواع گوشت پرنده و البته ماهی دیگر با کاهش قیمت روبرو نخواهد شد. این خبری است که رئیس اتحادیه فروشندگان پرندگان و ماهی می دهد و می گوید البته افزایش قیمتی هم در کار نخواهد بود.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۶۵
گرانی بنزین بر روی قیمت مرغ و ماهی اثر داشته است؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که به نظر می رسد افزایش قیمت بنزین بر روی حمل و نقل انواع محصولات تاثیر گذاشته و این موضوع نیز متعاقبا به افزایش قیمت مرغ و ماهی و گوشت انواع پرنده می انجامد اما رئیس اتحادیه فروشندگان پرندگان و ماهی می گوید قرار نیست گرانی در این حوزه رخ دهد.

مهدی یوسفخانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرندگان و ماهی در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد: افزایش قیمت بنزین هنوز تاثیری بر روی مسئله حمل و نقل انواع ماهی و پرنده برای عرضه در بازارها نگذاشته است و به همین دلیل هنوز با افزایش قیمت در این حوزه روبرو نیستیم. به عبارت دیگر افزایش قیمت بنزین در قیمت ماهی و پرنده بی‎تاثیر بوده است.

وی در رابطه با اینکه گفته می شد قیمت مرغ و انواع پرنده و ماهی تا دی ماه افزایش می یابد گفت: این خبر صحت ندارد و برنامه ای برای افزایش قیمت نیست. ما در سال جاری نه تنها با افزایش قیمت مواجه نبودیم که حتی با مسئله کاهش قیمتی نیز روبرو شدیم.

در سال 98 حدود 20 تا 25 درصد نسبت به سال قبل با کاهش قیمت در انواع محصولات روبرو بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کاهش قیمت مرغ، انواع پرنده و ماهی تا پایان سال تکرار می شود یا خیر بیان داشت: خیر قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. ما هر چند با افزایش قیمت روبرو نخواهیم شد اما کاهش قیمت هم نداریم و تا همان اندازه که رخ داده باقی می ماند. فعلا همین قیمت ها در بازار باقی می ماند.

کاهش قیمت ها مربوط به ماه خاصی نبود و در مجموع و به تدریج رخ داد. از مهر ماه هم که صید انواع ماهی وارد مرحله دیگری شد کاهش قیمت ها نیز اعمال شد.

یوسف خانی تاکید کرد: ما برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها