فرمانده انتظامی نکا استان مازندران

۲ نفر از مخلان امنیت عمومی در نکا دستگیر شدند

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان گفت: با اشراف اطلاعاتی که وجود دارد تعداد زیادی از سرکردگان اصلی اغتشاشات دستگیر شده و این دستگیری‌ها نیز همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۲۶
بازداشت لیدر‌های اصلی اغتشاشات بهارستان/ دستگیری‌ها همچنان ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پاسدار یداله سلیمانی، با اشاره به برخورد مقتدرانه و تنبیه سخت و شدید با آشوبگران اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد مخلان امنیت در جامعه روی آرامش به خود ببینند و قاطعانه با اطلاعاتی که در اختیار داریم آشوبگران و فتنه‌گران را از لانه‌هایشان بیرون خواهیم کشید.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی که وجود دارد تعداد زیادی از سرکردگان و لیدر‌های اصلی اغتشاشات دستگیر شده و این دستگیری‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان تصریح کرد: با مشت آهنین و گره کرده بسیج و سپاه اجازه زیاده‌خواهی به هیچ‌کسی نمی‌دهیم و دست آشوبگران، فتنه‌انگیران و اغتشاشگران را خواهیم شکست.

سلیمانی افزود: مقتدرانه به متجاوزانی که به جان و مال مردم و بیت‌المال دست برده‌اند درسی فراموش نشدنی خواهیم داد تا آخر عمرشان از یاد‌ها نرود.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور هرگز خواب خوش نخواهند دید و سربازان این مرز و بوم در جای جای جمهوری اسلامی پاسدار انقلاب و نظام و ولایت خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در پایان ضمن توصیه به مردم فهیم شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم در این چند روز صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کردند، باید بدانند که اغتشاشگران با آسیب زدن به اماکن دولتی و اموال عمومی دلسوز مردم نیستند و قطعاً این اغتشاشگران پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و آن‌ها را به مردم معرفی خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها