شرکت خودروسازی مک‌ لارن تصاویری از سوپراسپرت جدید خود با ظاهری عجیب را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۴۸
سوپراسپرت عجیب مک‌ لارن (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، طراحی آخرین مدل خودروی بدون سقف و پنجره به وسیله شرکت مک‌ لارن به سال‌ها پیش برمی‌گردد.

در واقع خودروی افسانه‌ای Elva M1A آخرین اتومبیلی بود که مهندسان مک‌ لارن با ظاهر خاص آن همه علاقه‌مندان به اخبار خودرو را شگفت‌زده کردند. حالا بار دیگر مک‌لارن نسل خودرو‌های Elva احیا کرده و اتومبیلی زیبا بدون سقف و پنجره را طراحی کرده است.

مک‌ لارن برای آن دسته از مشتریان خود که دوست ندارند باد به صورت مستقیم به صورتشان بخورد و هم‌چنین بر‌ای جلوگیری از ورود ناگهانی شی‌ای از قسمت جلو خودرو به داخل کابین شیشه جلو را به صورت آختیاری به اتومبیل McLaren Elva اضافه می‌کند.

ویژگی‌های اختیاری این خودرو که برحسب علاقه و نیاز مشتری قابل تغییر است فعلا تنها در بازار آمریکا موجود است، ولی بدون شک در آینده‌ای نزدیک این خدمات در کشور‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد.

اگرچه مک‌لارن آپشن شیشه جلو را در هنگام خرید سوپراسپرت خود به مشتریان عرضه می‌کند، ولی این به آن معنا نیست که مهندسان انگلیسی در هنگام طراحی این خودرو همه مسائل را در نظر نگرفته‌اند.

در واقع اتومبیل McLaren Elva به گونه‌ای طراحی و تولید شده است که به سهولت به بیشترین شتاب ممکن در هنگام حرکت دست یابد و در عین حال مطلوب‌ترین شرایط ممکن را برای راننده و دیگر سرنشین فراهم می‌کند.

تقریبا تمام بدنه جدیدترین مدل خودروی McLaren Elva از فیبرکربن ساخته شده است. استفاده از فیبر کربن در بدنه این اتومبیل سبب شده وزن آن به شکل محسوسی کاهش یابد و در نتیجه انرژی کمتری نیز مصرف شود.

خودروی عجیب و زیبای مک‌لارن دارای موتور توربوشارژ V8 با ظرفیت ۸۰۴ اسب‌بخار است. جعبه دنده هفت سرعته خودکار این اتومبیل به بهترین شکل ممکن انرژی موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

سوپراسپرت مک‌لارن در کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و تنها در زمان ۶.۷ ثانیه به سرعت باورنکردنی ۲۰۴ کیومتر بر ساعت می‌رسد.

مک‌ لارن قصد دارد تنها ۳۹۹ دستگاه از خودروی McLaren Elva را تولید کند و هر دستگاه از آن با قیمت ۱ میلیون و ۶۹۰ هزار دلار تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ به فروش می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها