نماینده مردم نهبندان و سرببشه گفت:مدارس منطقه نهبندان و سربیشه هزینه مورد نیاز برای گاز کشی به منظور ایجاد یک سیستم گرمایشی بدون خطر را در اختیار ندارند.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۳۷
بسیاری از مدارس روستایی از وسایل گرمایشی پرخطر استفاده می کنند

نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به سیستم گرمایشی مدارس این منطقه اظهار کرد: دولت بعد از حادثه تلخ مدرسه سیستان و بلوچستان تلاش کرد تا سیستم های گرمایشی را در مدارس مناطق محروم اصلاح کند.

او افزود: چالش بزرگی که ما اکنون با آن مواجهیم این است که مدارس منطقه نهبندان و سربیشه هزینه مورد نیاز برای گاز کشی به منظور ایجاد یک سیستم گرمایشی بدون خطر را در اختیار ندارند.

افضلی تصریح کرد: امیدوارم که آموزش و پرورش هر چه زودتر هزینه لازم برای گازکشی مدارس را در اختیار ما قرار دهد تا دیگر شاهد اتفاق های تلخ نباشیم.

نماینده مردم سربیشه و نهبندان تاکید کرد:هنوز هم بسیاری از مدارس روستاها از وسایل گرمایشی پرخطر مانند بخاری های نفتی استفاده می‌کنند لذا می طلبد که آموزش و پرورش به فکر تجهیز این مدارس به شوفاژ و پکیج باشد.

گفتنی است که سال گذشته پیش‌دبستان و دبستان دخترانه اسوه حسنه دچار آتش‌سوزی شد و علت آتش‌سوزی، استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن یکی از کلاس‌های درس بود.

طبق گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که اخیرا در صحن علنی پارلمان قرائت شد قصور آموزش و پرورش در این حادثه محرز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها