سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

رییس جمهور مبارزه با فساد را از خانواده و معاونانش شروع کند

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت : بهتر است رییس جمهور مبارزه با فساد را از خانواده ،برادر و معاونانش شروع کند در این صورت ملت ایران نیز از این اقدام تقدیر خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۷۷۱
رییس جمهور مبارزه با فساد را از خانواده و معاونانش شروع کند

حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین در واکنش به صحبت های اخیر رئیس جمهور درباره قوه قضاییه اظهار کرد:در شرایط کنونی لازم است که میان تمام قوا همگرایی جدی وجود داشته باشد چرا که هیچکس درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی اختلاف ندارد.

وی افزود:مبارزه با فساد اقدامی اعتماد ساز در میان ملت ایران محسوب می شود و قوه قضاییه با تمام توان این مساله را کلید زده است.

نقوی حسینی تصریح کرد:لازم است که هر کس در هر کجا فسادی می بیند به قوه قضاییه اطلاع دهد لذا تضعیف اقدام ارزشمند دستگاه قضا در مبارزه با فساد تنها باعث ایجاد دو قطبی و اختلاف در جامعه خواهد شد و به صلاح هیچ کس نیست.

سخنگوی نمایندگان ولایی ادامه داد:آقای رییس جمهور اگر برای مبارزه با مفاسد اقتصادی مصمم هستند این کار را شروع کنند چرا که بیشتر مفاسد در دستگاه های دولتی وجود دارد.

وی گفت:بهتر است رییس جمهور مبارزه با فساد را از خانواده، برادر و معاونانش شروع کند چرا که ملت ایران نیز از این اقدام تقدیر خواهند کرد.

نقوی حسینی بیان کرد:نقدهای نا امید کننده به دستگاه قضا تنها مانند جیغ های بنفش در برابر مبارزه با فساد تلقی شده و حاشیه می سازد پس بهتر است که دولت ،قوه مقننه و دستگاهای نظارتی کمک کنند تا مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون رعایت خطوط قرمز پیش برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها