مقبره عجیب یک جانی به یکی از مشهورترین جاذبه‌های شهر گرانادای اسپانیا تبدیل شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۲۳۰
مقبره‌ عجیب یک سارق اسپانیایی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونیو «التنتو» به معنی «احمق» که لقب دزدان دریایی کامیون‌ ها را داشت، یکی از موفق‌ترین جنایتکاران در تاریخ گرانادا اسپانیا بود که در طول زندگی خود بیش از ۶۰ بار بازداشت شد.

او بیشتر به اتهام ربودن کامیون‌ها و کالاهایی، چون عطر و رایانه مشهور بود و معاملات زیادی در خرید و فروش ماری جوانا نیز انجام می‌داد.

آنتونیو همچنین سوپر مارکتی افتتاح کرده بود تا بتواند اقلام سرقتی خود را در آنجا به فروش برساند. او سال گذشته در سن ۴۶ سالگی در حال سرقت از هفت کامیون، کشته شد، اما همچنان در خاطرات مردم شهر باقی مانده است، چون خانواده او مقبره‌ای بسیار منحصر به فرد برایش ساخته‌اند که این روز‌ها از جاذبه‌های شهر گرانادا اسپانیا شده است.

بالای قبر او مجسمه‌ای از برنز در ابعاد متوفی با همان شکل و شمایل ساخته شده که روی پله‌های مرمر نشسته است، ولی آنچه که توجه مردم را جلب می‌کند، جزئیاتی از نظر پوشش و جواهرات و لوازم جانبی است که در مجسمه رعایت شده است.

همچنین مقابل مجسمه او اتومبیلی در ابعاد آئودی Q۵ نیز ساخته شده است که طبق گفته‌ها، آنتونیو برای سرقت کامیون‌ ها از این اتومبیل استفاده می‌کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها