برگشت مسافران تعطیلات دهه آخر صفر، ترافیک محورهای هراز و کندوان در مازندران را به سمت تهران سنگین کرد.
کد خبر: ۱۲۳۴۹۳۳
ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران هم اکنون ترافیک در محورهای هراز (آمل- تهران) و کندوان (چالوس- کرج) از شمال به جنوب به صورت نیمه سنگین و سنگین است و تردد با کندی در این محور انجام می شود.
هراز
مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور هراز از پلیس راه آمل تا سه راهی چلا و پرند نرایمه سنگین توصیف و اعلام کرد که از تونل وانا تا تکاور حد فاصل لاسم تا منظریه نیز ترافیک سنگین است و تردد در این محور نیز به کندی انجام می شود.

پلیس راه پیش از این تردد انواع وسایل نقلیه را از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز سه شنبه هفتم آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع و اعلام کرده بود که از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز هم تردد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

همچنین براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور کندوان (چالوس- کرج) از سه راهی مرزن آباد تا سه راهی دزد بن و زنگوله نیز به صورت نیمه سنگین و پرحجم برقرار است.

پلیس راه در برنامه محدودیت های ترافیکی خود، تردد خودروها را از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و اعلام کرد که با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ هم از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر از این راهها اصلی است. ۱۱ درصد از ترافیک ۳۳۸ میلیون تردد هفت ماهه سال جاری در این محورهای مواصلاتی اصلی رخ داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها