سخنگوی وزارت خارجه ایران کشته شدن ابوبکر البغدادی را پایان تروریسم و داعش ندانست.
کد خبر: ۱۲۳۴۸۵۴
کشته شدن ابوبکر البغدادی را پایان تروریسم و داعش نمی‌دانیم

به گزارش جام جم آنلاین، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به کشته شدن «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش عنوان کرد: داعش را جوانان مقاومت و ملت‌ها و دولت‌های سوریه و عراق و با پشتیبانی‌های لجستیکی جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین منطقه با مقاومت خود از بین بردند.

وی یادآور شد: ولی داعشیم، تفکر تروریستی و فرقه گرایی و افراطی گری هنوز هست و همواره هم جزو ابزارهای کشورهایی مانند آمریکا بوده که از آن استفاده کردند.

سخنگوی وزارت خارجه که با خبرگزاری صدا و سیما گفتگو می‌کرد، با بیان اینکه ما کشته شدن ابوبکر البغدادی را پایان تروریسم و داعش نمی‌دانیم، اظهار داشت: هشدار می‌دهیم این تفکر هنوز زنده است و ممکن است بقایای آنها توسط خود آمریکایی‌ها مجددا سازماندهی شده و در منطقه دست به عملیات‌ تخریبی بزنند.

موسوی با بیان اینکه ما این اقدام آمریکا را که همراه با سر و صداست خیلی عجیب و غریب نمی‌دانیم، گفت: اینها هر زمانی که موعد انتخابات می‌شود، یکی از این برگه‌های این گونه‌ای را برای مصارف داخلی خود رو می‌کنند و به نظر ما خیلی اقدام بزرگی نبوده است.

وی توضیح داد: به خاطر اینکه داعش توسط ما و کشورهای منطقه شکست داده شده بود، ولی باید منتظر باشیم ببینیم دشمنان منطقه برای آینده منطقه باز چه نقشه‌هایی را در سر دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها