رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۱۲۵ هزار و ۷۸۳ زائر حسینی در اربعین امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۳۷۰۶
امداد رسانی به 125 هزار زائر در پیاده روی اربعین

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره امدادرسانی به زائران حسینی در پیاده روی اربعین از ۱۳ مهر تا صبح امروز(۲۸ مهرماه)، اظهار داشت: ۱۲۵ هزار و ۷۸۳ زائر در اربعین امسال در استان‌های ایلام، خراسان رضوی(دوقارون)، خوزستان، سیستان و بلوچستان(میرجاوه)، کرمانشاه و گیلان(آستارا) امدادرسانی شدند.

وی افزود: از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۸۱ نفر در مرز مهران، ۵ هزار و ۱۱ نفر در خراسان رضوی، ۳۸ هزار و ۸۷۶ نفر در خوزستان، ۵ هزار و ۶۲۰ نفر در سیستان و بلوچستان، ۵۰ هزار و ۷۶۴ نفر در کرمانشاه(مرز خسروی) و ۹۳۱ نفر در آستارا، امدادرسانی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انتقال ۱۶۳ مصدوم در داخل کشور، افزود: از این تعداد ۵۹ مصدوم در ایلام، ۱۰۲ مصدوم در خوزستان، یک مصدوم در کرمانشاه و یک مصدوم در خراسان رضوی به بیمارستان منتقل شدند.

سلیمی تاکید کرد: ۲۹ هزار و ۷۹۳ مصدوم هم از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا و ۲۹ هزار و ۲۱ نفر هم از خدمات تست قند خون و فشار خون برخوردار شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۳ هزار و ۶۹۳ نفر در استان‌های ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان(میرجاوه)، کرمانشاه و گیلان(آستارا) به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها