مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار میلیاردی ساخت‌و‌ساز مسکن در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۵۷
دستگیری کلاهبردار میلیاردی ساخت‌و‌ساز در کرمانشاه +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار میلیاردی ساخت و ساز مسکن در کرمانشاه خبرداد.

مسئول روابط عمومی دادسرای کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی هفته گذشته شکایاتی از سوی چندتن از شهروندان کرمانشاهی درخصوص کلاهبرداری شخصی با نام «نیکزاد کرمی نژاد» به دادسرای استان وصول شد.

وی تصریح کرد: پس از انجام بررسی‌ها، مشخص شد نامبرده در زمینه ساخت و ساز و پیش فروش آپارتمان فعالیت دارد و تاکنون از تعدادی از شهروندان کرمانشاهی در این رابطه کلاهبرداری کرده است.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری متهم این پرونده خبر داد و اضافه کرد: تاکنون بیش از 60 نفر از شهروندان از این شخص شکایت کرده‌اند و به نظر می‌رسد تعداد شکات بیش از این باشد.

وی تاکید کرد: بر این اساس، به اطلاع عموم مردم استان می‌رسانیم که چنانچه شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی از نامبرده فوق شکایتی دارد، نسبت به انجام و مطرح کردن شکایت خود با ارائه اسناد و مدارک مربوطه اقدام کند.

قنادی یادآورشد: شاکیان می‌توانند شکایت خود را به همراه اسناد و مدارک در طریق سامانه ثنا ثبت و یا اینکه به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها