امیر حسین نقشینه گفت: آسمان نجف امروز و فردا صاف خواهد بود و دمای هوا امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۶ درجه سانتیگراد و ۲۲ درجه سانتیگراد و فردا ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۵۶
وضعیت جوی عتبات عالیات طی روزهای پنج شنبه و جمعه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، امیر حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی عتبات عالیات طی امروز و فردا گفت: آسمان نجف امروز و فردا صاف خواهد بود و دمای هوا امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۶ درجه سانتیگراد و ۲۲ درجه سانتیگراد و فردا ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی شهر کاظمین

نقشینه در ادامه گفت: وضعیت جوی شهر کاظمین طی پنج شنبه و جمعه صاف خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۶ و ۲۱ درجه سانتیگراد می رسد.

وضعیت جوی شهر کربلا

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: وضعیت جوی شهر کربلا نیز طی این دو روز صاف پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۳۷ و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وضعیت جوی مرز خسروی

نقشینه درباره وضعیت جوی مرز خسروی اظهار کرد: آسمان مرز خسروی ( قصرشیرین) امروز و فردا جمعه قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد. دمای هوا پس فردا در گرم‌ترین زمان ۳۴ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی مهران

وی در ادامه گفت: وضعیت جوی مهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد ‌پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا طی این دو روز در مهران در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۸ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی مرز شلمچه

وی درباره وضعیت جوی مرز شلمچه نیز اظهارکرد: آسمان شلمچه امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۸ و ۲۰ درجه سانتیگراد می رسد.

وضعیت جوی ایلام

نقشینه افزود: وضعیت جوی ایلام نیز امروز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین زمان ۲۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی اهواز امروز صاف تا قسمتی ابری و فردا صاف تا کمی ابری در بعد از بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی کرمانشاه

نقشینه گفت: وضعیت جوی کرمانشاه طی این دو روز قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۲۷ و ۱۰ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۲۷ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وضعیت جوی شهر بستان

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: آسمان بستان امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۷ درجه سانتیگراد و ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان این شهر فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در کمترین و خنک‌ترین زمان ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها