رئیس پلیس راه مازندران گفت: شب گذشته و صبح امروز شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم که درحال حاضر فروکش کرد.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۵۲
فروکش کردن حجم ترافیک در محورهای مازندران/فردا کندوان یک‌طرفه است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران با توجه به برگشت زائران اربعین و همچنین ترافیک پایان هفته اظهار کرد: از شب گذشته و صبح امروز شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم که درحال حاضر فروکش کرد.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است در ساعات عصر و شب نیز شاهد ترافیکی سنگین در محورهای مازندران به‌ویژه محور هراز باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی این وضعیت بحث اجرای محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار گرفت که از ظهر روز گذشته در محورهای استان اعمال شد.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب، از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه همچنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه تردد خودروها از بعدازظهر روز شنبه در محور هراز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی خودروها عصر روزهای جمعه و شنبه (اربعین) در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز شنبه (اربعین حسینی) از مسیر قائم‌شهر به تهران محور سوادکوه ممنوع خواهد بود، یادآور شد: بحث اعمال محدودیت‌های مقطعی در محور کیاسر درصورت افزایش حجم ترافیک در دستور کار قرار می‌گیرد.

قدمی با تأکید بر ضرورت توجه رانندگان به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: تاکید ما به رانندگان این است با توجه به حجم ترافیک زیاد در محورهای مازندران با استراحت کافی و پرهیز از خواب‌آلودگی در محورهای استان تردد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها