رئیس ستاد اربعین با بیان این‌که« 77 نفر از زائران اربعین جان خود را از دست داده‌اند»، گفت: بیش از نیمی از این افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند
کد خبر: ۱۲۳۳۳۳۹
ذوالفقاری: 77 زائر فوت شده‌اند/ زائران برای بازگشت به کشور استراحت کافی داشته باشند

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حسین ذوالفقاری صبح امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: از ابتدای محرم تاکنون بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر حسینی از مرزها خارج و به عراق سفر کردند و تاکنون حدود 2 میلیون نفر به ایران بازگشتند. روند بازگشت زائران افزایش داشته است و از ساعت صفر بامداد تا 8 صبح امروز حدود 100 هزار زائر به کشور بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تغذیه، اسکان و انتقال زائران برای شرایط ورود حداقل 300 هزار زائر به مرزها فراهم است و برای جمعیت بیشتر زائران هم تدبیرهای لازم را داریم. اتوبوس‌های بین‌شهری، شهرداری‌های کشور و همچنین امکانات ستادکل نیروهای مسلح در مرزها مستقر است تا بتوانیم خدمات مناسبی به زائران ارائه کنیم. اگر روند بازگشت زائران مثل امروز و روزهای گذشته باشد، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه 77 نفر از زائران جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بیش از نیمی از این افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند بنابراین توصیه ما این است که کسانی که خودوری شخصی دارند، قبل از استراحت کافی حرکت نکنند. آرامش بیشتری داشته باشند تا به سلامت به کشور بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها