رییس اورژانس کشور از اعزام ۱۸۴ نفر از زائران ایرانی بیمار یا مصدوم شده در کشور عراق به ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۲۵۹۰
بازگشت ۱۸۴ زائر مصدوم و بیمار اربعین به کشور

به گزارش جام جم آنلاین، پیرحسین کولیوند در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پذیرش زائران ایرانی مصدوم یا بیمار که به کشور بازگردانده شده‌اند، گفت: برابر آخرین آمارها تا ساعت هشت صبح امروز در مجموع ۱۸۴ زائر ایرانی در کشور عراق به ایران بازگردانده شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشتر این افراد از مرزهای شلمچه و مهران به کشور بازگشته‌اند، گفت: ۹۲ نفر از مرز مهران و ۸۹ نفر از مرز شلمچه وارد کشور شده‌اند. دو نفر نیز از مرز چذابه و یک نفر نیز از مرز خسروی وارد کشور شده‌اند.

کولیوند در مورد وضعیت مصدومان انتقالی نیز گفت: از کل ۹۲ مصدوم و بیمار پذیرش شده در مرز مهران، ۶۶ نفر درمراکز درمانی بستری شده و ۲۰ نفر نیز به مراکز درمانی شهر مبدا اعزام شده‌اند. شش نفر نیز درمان و ترخیص شده‌اند.

رییس اورژانس کشور اضافه کرد: از میان ۸۹ مصدوم و بیمار پذیرش شده در مرز شلمچه نیز ۵۱ نفر بستری شده، سه نفر به مراکز درمانی شهر مبدا منتقل شده و ۳۵ نفر نیز پس از درمان ترخیص شده‌اند.

وی در مورد بیماران پذیرش شده در مرز چذابه و خسروی نیز گفت: در مرز چذابه دو نفر پذیرش شدند که یک نفر بستری شده و دیگری ترخیص شده است. مورد پذیرش شده در مرز خسروی نیز یک نفر بوده که همچنان بستری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها