اگر زندگیمان را یک ماشین فرض کنیم بدون اغراق این ماشین بدون بنزین حرکت نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۴۳۰
چرخ زندگی بدون وام نمی چرخد

حالا عوامل مهمی باید با هم قاطی شوند تا بنزین ماشین زندگی ما ساخته شود. وام را می توانیم یکی از مواد مهم و اساسی تولید این بنزین دانست.

محرکی به این هیبت که با پشتوانه پول در دست ما قرار می گیرد از راه های متفاوت اما با متدهای ثابت در دسترس ما است.

نیاز

برای تامین معاش یا به­سازی محیط کار و به هر حال برای تامین بخشی از نیازهای زندگی باید حس نیاز به داشتن پول در فرد اول باید احساس شود تا محرک حرکتی به سمت بدست آوردن پول مورد نیازش باشد.

ذهن

حالا این محرک بسیار قوی که نام آن «نیاز» است، در ذهن برای خودش لانه می کند و هر چه نیاز فوری - فوتی باشد ذهن را بیشتر به تقلا می اندازد به حدی که شاید خواب و خوراک را از فرد بگیرد تا این نیاز برآورده شود.

عجله

گاهی هم نیاز فوری به وام گرفتن و داشتن یک وام فوری، فرد را وادار می کند تا تن به هر شرایطی بدهد.

اینکه چه شرایطی باشد هم ملاک است؛ شرایطی که فرد را سالیان سال با بهره بالا زیر باری می برد که کمر سالم را می شکند.

چه برسد به فردی که زیر بار بازپرداخت وام های دیگری هم باشد و یک وام فوری با شرایطی سنگین را هم مجبور می شود قبول کند.

سایتی هست

بهتر است عجله نکنید یا عجله خود را با سایت وام چی که همین نزدیکی های متنی است که در حال مطالعه آن هستید در میان بگذارید. این متن را تا آخر بخوانید و در انتها روی کلمه وام چی یک کلیک ناقابل کنید تا وارد یک دنیای قابل که، عجله و زمان پر ارزشتان را درک می کند، شوید.

کمک

خرید وام یکی از گزینه های پیش روی افرادی است که عجله دارند و باید قبل از به مو رسیدن مشکلشان آن را مرتفع کنند. پس بهترین گزینه برای این افراد خرید یک وام است که با پرداخت مبلغی از روی خود وام، بدون پرداخت پیش پرداخت، می تواند با پول آن مشکلاتشان را حل کنند.

مشکل

امیدواریم که هیچ وقت به مشکل بر نخورید و نیاز مالیتان برای خیر و خوبی باشد. اما وقتی زمان صبر کردن برای دریافت وام از هر بانکی که فکرش را بکنید را ندارید یا به مشکلی برخورده اید که ناخواسته بوده و هیچ وقت فکرش را هم نمی کردید تا برای آن آینده نگری کرده و از قبل حسابی باز نکرده اید. بهترین گزینه برای جبران وقت از دست رفته خرید یک وام با شرایط خوب است.

از کجا

خرید وام مثل یک کالای تولیدی و مصرفی نیست که از یک مرجع روی آن قیمت گذاری شده و هولوگرامی برای آن تولید و تاریخ مصرف و انقضای آن را مشخص کرده باشند. بدون این گزینه های حیاتی و البته نبودن جای ثابتی برای خرید و فروش فرد متقاضی به چالش هایی می افتد.

جبران

گاهی همین عدم آگاهی و داد وستد با فردی که دلسوز نیست در مکانی که برای کار تخصصی وام تعریف نشده است؛ می تواند یک خسارت جبران ناپذیر به فرد خواهان خرید وام بزند. البته گاهی به دو طرف معامله چه خریدار چه فروشنده وام هم می تواند ضرر وارد شود.

نفر سوم

در این معامله های خرید و فروش وام باید نفر سومی وجود داشته باشد که این دو طرف را با هم آشنا کند. اگر این نفر سوم آدم سالم و دلسوزی برای دو طرف نباشد با سه نقطه به راحتی از سوم به شوم تبدیل می شود و سایه شوم اش را به روی دو طرف معامله می اندازد. جدا از مبلغ هایی را که با دو طرف معامله طی می کند، مبلغی را پنهان نگه می دارد و برای خودش بر خواهد داشت که حق منصفانه ای برای واسطه گری نیست.

بهتر است.

گاهی افرادی که مستقل یا تحت انواع بنگاه معاملات املاک اقدام به واگذاری و انتقال وام از فردی به فرد دیگر می کنند؛ امین نیستند. بهتر است بگوییم واسطه گری نمی کنند بلکه برای خودشان دلالی می کنند.

تفاوت

فرق بین واسطه گر امین و دلال را بشناسیم و برای خرید وام خود با فرد یا بنگاه و البته سایت رسمی معاملات اقتصادی، معامله کنید. درست است که زمان برای شما کم است اما باز این دلیل خوبی نیست که شما در همان زمان باقی مانده برای جبران وقتتان کاری جبران ناپذیر کنید و سرنوشت کار و بدون شک، اعصاب و روان خود را در سالهای بعدی تحت تاثیر قرار دهید.

هر بعدی

سایت وام چی به طور تخصصی به معرفی و نظارت خرید و فروش وام اقدام کرده است و در هر روز برای ارتقا سطح کیفی خود و ارائه بهتر خدمات در زمینه وام تلاش خود را می کند. چون صاحبان این کار خودشان هم از جنس آدمیزاد هستند و برای رفع نیازهایشان حتماَ وام می گیرند حال واحوال کاربران و مشتریان خود را خوب درک می کنند.

وام ­چی

سایت وام چی در معاملات خود تنها به بعد مالی فکر نمی کند و به آرامش روحی و رضایت مشتری هم، به صورت ویژه توجه دارد.

وام چی هیچ کمیسیونی از معاملات شما دریافت نمی کند ریسک معاملاتتان را با مشاوره تخصصی به حداقل رسانده و شما را برای بهترین انتخاب آماده می سازد و در هر زمینه ایی خریدار را آگاه می کند و سعی دارد با تعرفه هایی کار کند تا شما هم از نظر رشته های عصبی که در وجود و ذهنتان هست به آرامش برسید و دوباره با این سایت کار کنید یا معرف خوبی برای خرید وام از این سایت به اطرافیانتان باشید.

بلاگ

همچنین برای شما عزیزان در قسمت بلاگ وام چی مطالب متنوع و کاربردی، در خصوص تمام مسائل و امورات بانکی تهیه و تدوین نموده ایم تا شما را نسبت به شرایط اعطای تسهیلات تمامی بانک ها مطلع سازیم.

دست

دست دوستی با سایت وام چی یعنی آینده در آرامش خواهد گذشت حتی اگر وامی سنگین، انتخاب شما باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها