معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: کلاهبرداران به بهانه تسهیل در صدور روادید و سایر موارد اقدام به دریافت پول و مبالغ هنگفت از هموطنان می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۳۲۳۷۲
شناسایی و بازداشت کلاهبرداران سایبری درخصوص اربعین

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بررسی پرونده‌های مربوط به اربعین در استان‌های کشور، گفت: کلاهبرداران اتاق مانیتورینگ جامعی دارند، به بررسی موضوعات روز جامعه می‌پردازند و در پی اقدام مقاصد کلاهبردارانه در خصوص مسائل روز جامعه هستند.

وی افزود: مجرمان با راه‌اندازی آژانس‌های مسافرتی غیرقانونی اقدام به ارائه خدمات در زمینه خریداری بلیت‌های هواپیما و قطار و ایجاد تور‌های زیارتی به کشور عراق می‌کنند که هیچ کدام از این موارد وجود خارجی ندارند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: کلاهبرداران با این ترفند و به بهانه تسهیل در صدور روادید و سایر موارد اقدام به دریافت پول و مبالغ از هموطنان می‌کنند.

سرهنگ پاشایی گفت: در رابطه با پرونده اربعین چندین مورد مسدودی سایت و کانال مجرمانه در فضای مجازی آن هم در تهران و شهرستان‌های کشور داشتیم و افرادی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خطاب به هموطنان توصیه کرد: زوار اربعین نیاز‌های مورد نظر خود را از سایت‌های معتبر و شناخته شده تأمین کنند و پرداخت پول و دریافت خدمات را همزمان کنند تا در معرض کلاهبرداری قرار نگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها