سفر با قطار بسیار خاطره انگیز است، حداقل هر کدام از ما یک بار هم شده با قطار به مشهد سفر کرده ایم.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۵۱
سفر به مشهد را با این قطارها تجربه کنید

خاطره سفر با قطار و حال و هوای آن به قدری زیبا و دوست داشتنی است که با هیچ وسیله نقلیه دیگری قابل قیاس نیست. از آنجایی که قطار بسیار راحت، ایمن و ارزان است تعداد زیادی از افراد ترجیح می دهند با این وسیله مسافرت را تجربه کنند.

اگر به دنبال این هستید که در مسیر سفر آزادی عمل بیشتری داشته باشید، در رستوران غذا سفارش دهید یا بر تخت خود دراز کشیده و از تماشای فیلم و موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید، خرید بلیط قطار گزینه مناسبی برای شما است. البته نا گفته نماند با خرید بلیط هواپیما نیز این امکانات در برخی از هواپیماها برای شما میسر است.

همه این فاکتورها از علل محبوبیت قطار در بین مسافران است. در حال حاضر با توسعه سیستم حمل و نقل ریلی کشور و پیشرفت قطارها استقبال از این وسیله روز به روز بیشتر می شود. با وجود تعداد بالای متقاضی برای بلیط قطار، شرکت های ریلی در تلاشند تا بهترین امکانات را با کمترین قیمت بلیط قطار به مسافران ارائه دهند. برخی از شرکت های ریلی در ایران از با سابقه ترین و بهترین شرکت های ریلی هستند. قطار رجا، سفیر، فدک و ریل سیر کوثر از این جمله هستند.

با توجه به مسافت طولانی مشهد از تهران و برخی شهرهای دیگر، انتخاب قطار برای سفر به آن انتخاب عاقلانه و به صرفه تری می باشد. از همین رو مسیر ریلی تهران مشهد و بالعکس از پرترددترین مسیرهای ریلی داخلی است. برای این که با خیالی آسوده قطار دلخواه خود را انتخاب نمایید، اطلاعاتی درباره انواع قطارهای مشهد به شما داده می شود.

برخی از بهترین قطارهای تهران مشهد

به منظور خرید بلیط قطار مشهد می توانید به سرعت و سهولت در زمانی بسیار کوتاه اقدام به خرید بلیط قطار مشهد نمایید.

در تیک بان از انواع بلیط قطار و ساعات حرکت آنها به همراه قیمت بلیط قطار مطلع شده و به راحتی اقدام به رزرو بلیط قطار خواهید کرد. در ادامه با انواع قطار های مشهد بیشتر آشنا می گردید.

قطار غزال

یکی دیگر از قطارهایی که در مسیر تهران مشهد در حرکت است، قطار غزال می باشد. از جمله قطارهای لوکس و مجهز است که در واگن های 4 نفره از امکاناتی چون رستوران، وای فای، کتابخانه و پذیرایی بهره مند می شوید. این قطار در ساعت 22:20 دقیقه شب حرکت کرده و ساعت 9 صبح شما را به مشهد می رساند.

قطار سروش

قطار سروش یکی از ایمن ترین قطارهای تهران مشهد است که در واگن های 4 نفره و با امکاناتی شبیه قطار غزال به مسافران خدمت رسانی می کند.

این قطار در ساعت 17:50 دقیقه از ایستگاه تهران به راه افتاده و ساعت 5 صبح در مشهد متوقف می شود.

قطار 5 ستاره فدک

یکی از لوکس ترین و سریع ترین قطارهای تهران مشهد است که شما را با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به مقصد می رساند. با خرید بلیط قطار فدک سفری لوکس، سریع و ایمن را تجربه خواهید کرد. این قطارها دارای 5 ستاره و سه کلاس هستند. با واگن هایی مجهز و پیشرفته، طراحی داخلی شیک و امکانات بی نظیر رفاهی می تواند بهترین انتخاب مسافران گرامی باشد.

امکانات قطار 5 ستاره فدک با استانداردهای بین المللی شرکت های هواپیمایی مطابقت داشته و در آن از انواع امکانات بهره مند می شوید.

قطار ۵ ستاره زندگی

قطار زندگی وابسته به شرکت رجا بوده و جزو اولین قطارهای لوکس ایران است. رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، مهماندار اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات این قطارها هستند.

قطار نورالرضا

قطار نورالرضا با استانداردهای اروپایی بر روی ریل های تهران مشهد در حال حرکتند. در این قطارها از تجهیزات اروپای و ژاپنی استفاده شده است. بنابراین از کیفیت مطلوب و استاندارد برخوردار می باشد. ۴ تخت در کوپه های این قطار تعبیه شده است و دارای امکاناتی چون بوفه تنقلات، ماکروفر و رستوران، سرویس ایرانی و فرنگی می باشد.

قطارهای سریع پردیس و قطارهای پرستو هم از دیگر قطارهای تهران مشهد می باشد. اینها نمونه ای بهترین و مجهزترین قطارهای تهران مشهد می باشند. انواع دیگری از بلیط قطار نیز با قیمتی ارزانتر در تیک بان برای رزرو مهیا می باشد. بلیط قطار رجا از این دسته می باشد و گزینه مناسبی برای تجربه سفرهای ارزان می باشد.

برای رزرو بلیط قطار، بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما به تمامی مقاصد می توانید با آدرس اینترنتی تیک بان مراجعه کنید. تیک بان در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی تیمی متخصص و مجرب در خدمت شماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها