شاید شما بخواهید در سفری تفریحی به شهر کوش آداسی بروید.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۸۹

همه چیز در مورد سواحل شهر کوش آداسی در تور کوش آداسی

تور لحظه آخری کوش آداسی با قیمت‌های استثنایی را فقط می‌توانید در سایت کی سفر پیدا کنید!! برای اطلاع از قیمت تور دیگر شهرهای ترکیه توصیه می کنیم به صفحه تور ارزان کوش آداسی و تور ارزان بدروم در کی سفر سری بزنید! یکی از مهم‌ترین مواردی که نباید در تور کوش آداسی و سفر به این منطقه زیبا از دست داد دیدن سواحل زیبای این شهر است. سواحل متعددی در شهر کوش آداسی وجود دارد. نقطه‌ی مشترک همه‌ی این سواحل آبهای شفاف و هوای بینظیر آنهاست. ورزش های آبی‌ای همچون قایق سواری اسکی روی آب و پاروزنی و بادبانی در برخی از سواحل شلوغتر موجود می باشد و تختها و چادرها را می‌توان با قیمت پایین کرایه کرد.

ساحل مرکز شهر

این ساحل که بین بندر و تفرجگاه ساحلی قرار دارد بخاطر نزدیکی به مرکز شهر و تعداد زیادی از هتلها مورد پسند بسیاری از افراد میباشد. این ساحل با داشتن منظره‌ی چشمگیر پیجن آیلند و کشتی‌های مسافربری‌ای که در ساحل به گل نشته‌اند محلی عالی برای آفتابگیری و تماشای گذر عمر می‌باشد. تختها و چادرهای ساحلی و یک کافه‌ی کوچک در ساحل وجود دارد و بالای جاده در بولوار کافه ها و مغازه‌های زیادی میتوان دید.

ساحل بانوان

ساحل بانوان یکی از محبوبترین و شلوغترین سواحل در شهر می‌باشد. این اسم از زمانی برجای مانده که ساحل تنها برای شناگران خانم اختصاص داده شده بوده.

امروزه ساحل بانوان به روی همه باز بوده و تفرجگاهی پر از مغازه‌ها و بارها و کافه‌ها و رستورانها و نخلها و رستورانها شده است و در نوع خود به یک تفرجگاه توریستی تبدیل شده است. ساحل بانوان یکی از محبوبترین سواحل در منطقه میباشد و این امر بدلیل موقعیت نزدیک آن به مرکز شهر و آبهای تمیز و کم عمق که در ۱ کیلومتری ساحل شنی قرار دارد و امکانات بسیاری همچون ورزشهای آبی و اتاقهای تعویض لباس و چادرها و تختها و سرویس بهداشتی میباشد. مامورین نجات غریق هم از ساعت ۸ تا ۱۹ در حال انجام وظیفه میباشند.

غروب آفتاب در ساحل بانوان را نباید از دست داد یا یک نوشیدنی خنک در یکی از کافه‌های ساحل غرق در منظره‌ی زیبای ساحل یونانی ساموس شوید و خاطره‌ای را بدست آورید تا بتوانید با خود به خانه ببرید. چه دلتان شنا و آفتابگیری و خرید از مغازه ها و استراحت در کافه‌های جلوی ساحل بخواهد چه روزی سرشار از ورزشهای آبی همه را میتوان در ساحل بانوان یافت. مینی بوسهای ساحل بانوان مستقیم شما را از مرکز کوش آداسی تا ساحل بانوان میبرد. از کوش آداسی تا ساحل بانوان ۱۵ دقیقه پیاده‌روی وجود دارد.

لانگ بیچ (ساحل طویل)

لانگ بیچ که بخاطر طول ۱۸ کیلومتری خود به این نام خوانده می‌شود در طول سالها با باز شدن رستورانهای متعدد تقسیم شده و نام آنها را بخود گرفته است. اکنون تنها ابتدای ساحل لانگ بیچ نامیده میشود و اینجا پر از امکانات انجام فعالیتهای گوناگون میباشد. آکوا سنتر (مرکز آبی) یکی از سه پارک آبی شهر کوش آداسی نیز در ساحل لانگ بیچ قرار دارد. ساحل لانگ بیچ در ۶ کیلومتری جنوب کوش آداسی قرار دارد و تنها در ۱۵ دقیقه می‌توان با مینی بوسهای مناطق ساحلی که دولموش نام دارند به آنجا رسید.

ساحل الماس- ساحل طلایی

ساحل الماس/ ساحل طلایی که اغلب ساحل طلایی نامیده میشود در جلوی تفرجگاه قدیمی منطقه‌ی نازیللی و منطقه‌ی توریستی آیدین قرار دارد. این بخش همچنین سیتلر یعنی مناطق نامیده میشود چرا که در ابتدا اکثر خانه‌های تعطیلاتی در اینجا بوده است. از راه جاده‌ی اصلی تا ساحل میتوانید از بازار نازللی رد بشوید جایی که بهترین محل برای لذت بردن از خرید میباشد. جلوتر رستورانهای کوچک زیادی وجود دارد که گوزلمه و دیگر اسنکهای ترکی را سرو می‌کند. در ساحل هم چند رستوران کوچک وجود دارد.

ساحل شن نقره ای

این ساحل در منطقه ی اس اس کی (منطقه ی امنیتی) قرار دارد. این نام نام یک مجتمع تعطیلاتی میباشد که مخصوص کارکنان امنیت اجتماعی ترکیه بوده است. این مجتمع روبروی ساحل بوده است. در جلوی ساحل یک رستوران زیبا وجود دارد که در طول روز اسنک و نوشیدنی و عصر هم شام سرو میکند. براحتی میتوان از شهر کوش آداسی به ساحل شن نقره‌ای رسید. همچنین مینی بوسهای داوتلار هم از این ساحل رد میشوند. ولی دو خط اتوبوس داووتلار وجود دارد و شما باید خط اس اس کی یا مستقیم ساحل نقره ای را بخواهید.

پردایس بیچ (ساحل بهشت)

این ساحل بعد از ساحل نقره‌ای قرار دارد. در خیابان این ساحل رستورانها و کافه‌ها و بارهای زیادی وجود دارد و در ساحل هم تختها و چادرها و یک بازار ماهی کوچک وجود دارد که تنها در تابستانها باز می باشد.

همچنین شیرینی پزی و سالن سرویس ماساژ هم وجود دارد. با همان مینی بوسهای داووتلار میتوانید به این ساحل بیایید. برای این که از اتوبوس اطمینان داشته باشید مینی بوس هتل ساحل مرسین را بپرسید.

لاو بیچ (ساحل عشق)

ساحل عشق بخش آخر ساحل قبل از گوزل جاملی میباشد که یک اسم رسمی دارد. در این ساحل یک مغازه و یک رستوران کوچک وجود دارد که صبحانه‌های ترکی سرو میکند. در ابتدای این ساحل یک تفرجگاه وجود دارد که قایقهای سرعت و قایقهای ماهیگیری دارد و در کنار آن کافه‌ای قرار دارد که اسنک و نوشیدنی سرو میکند و برای پیک نیک خدمات بی بی کیو ارایه می‌دهد. برای رفتن به ساحل لاو بیچ میتوانید سوار مینی بوس داووتلار بشوید و از راننده بخواهید تا شما را به سوگی پیلاژی که به ترکی همان ساحل عشق میباشد برساند.

ساحل کوستور

این ساحل در ۳ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد ولی مینی بوسهای دولموش تا ۲۴ شب موجود میباشند. این ساحل یکی دیگر از ساحل هایی میباشد که به تمیزی‌اش معروف هست.

این ساحل به شلوغی ساحل بانوان نمیباشد. در ساحل چادر و تخت و کافه وجود دارد. ساحل اغلب شنی میباشد ولی در بعضی از جاها ریگ هم وجود دارد.

ساحل پارک ملی

ساحل پارک ملی نه تنها در شهر کوش آداسی بلکه در اروپا هم یک ساحل بسیار مهم می باشد. این ساحل معمولا جزو جدانشدنی برنامه گردشی است که در تورهای ترکیه ارائه می‌شود. خلیجهای کوچکی در این ساحل وجود دارد. این ساحل یکی از محل‌های محبوب کوش آداسی بوده و بخاطر طبیعتش محل زیبایی برای تماشا می‌باشد. پارک ملی در ۳۰ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد ولی به‌راحتی میتوان با مینی بوسهای دولموش به آنجا رفت. در این ساحل میتوان زیر درختها نشست و دریا را تماشا کرد. تقریبا در تمامی خلیجها سرویس بهداشتی و کافه وجود دارد. پارک ملی تمیزترین آبها را در این شهر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها