شرکت پر طلایی (دی کیو شاپ) در آغاز ۱۱ همین سال فعالیت خود در همایش داتیکس شهریور ماه سال ۹۸ به عنوان برترین عرضه‌کننده دستگاه‌های جوجه کشی در ایران معرفی شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۷۹
انتخاب دی کیو شاپ به عنوان برترین عرضه‌کننده دستگاه‌های جوجه کشی

درست ۱۰ سال پیش بود که شرکت پرطلایی (دی کیو شاپ) اولین گام خود را در جهت تامین تجهیزات پرورش طیور برداشت و در حال حاضر وارد یازدهمین سال فعالیت خود در این عرصه شده است. تا اواسط دهه هشتاد اکثر فعالان صنف پرورش مرغ و طیور برای خرید دستگاه جوجه کشی باید از تولیدات خارجی استفاده می‌کردند اما با گسترش این نوع کسب‌وکارها و با همت مهندسان ایرانی امروزه نه تنها نیاز به تجهیزات پرورش طیور در کشور برطرف شده است بلکه موفق به صادرات به کشورهای همسایه نیز شده‌اند.

فروشنده منتخب دستگاه و تجهیزات جوجه کشی

دی کیو شاپ که در همایش داتیکس شهریور ماه سال ۹۸ به عنوان برترین عرضه کننده دستگاه‌های جوجه کشی در ایران معرفی شد، نقش مهمی را در اشتغال‌زایی در دهه گذشته ایفا کرده است. این مجموعه علاوه بر فروش دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی پرورش طیور، تمام اطلاعات مورد نیاز برای پرورش پرندگان را از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود به مشتریان ارائه می‌دهد و از طریق فضای همراه و همگام با مشتریان خود بوده است.

اگر شخصی به فکر اشتغال‌زایی و کسب درآمد از طریق پرورش پرندگان است این مجموعه از صفر تا صد همراه و راهنمای او خواهد بود.

برتری‌های دستگاه جوجه کشی دی کیو شاپ

ماشین‌های جوجه کشی نقش مهمی در بازدهی و سود دارند. چرا که خرابی دستگاه‌ها می‌تواند در دوره جوجه کشی اختلال ایجاد کرده و نرخ جوجه آوری را پایین بیاورند. گروه صنعتی دی کیو شاپ با به کارگیری تیم فنی مجرب در کنار خواهد بود و با توجه به در دسترس بودن لوازم یدکی این محصولات در صورت بروز مشکلات در کوتاه‌ترین زمان می‌توان قطعه مورد نیاز را تهیه کرده و اگر در طول دوره گارانتی است از خدمات گارانتی استفاده کرد.

دستگاه‌های جوجه کشی دی کیو شاپ تمام اتوماتیک بوده و می‌توان آنها را برای پرورش تمام پرندگان و تخم گذاران (حتی خزندگان) استفاده کرد. اما با توجه به سودآوردی و بازار مطمئن، پرورش کبک،‌ بلدرچین، غاز و شترمرغ بیشتر از سایر پرندگان است.

مشتریان دی کیو شاپ بارها و بارها موفق به جوجه آوری صد درصدی شده‌اند که این موفقیت زمانی به دست می‌آید که تجربه و کیفیت در کنار هم قرار گیرند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فیلم‌های ارسالی مشتریان و اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت دی کیو شاپ مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها