تصاویر جدید از رنو مگان RS تا حدودی تغییرات و مشخصات ظاهری این خودرو را افشا کردند.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۶۰
انتشار اولین تصاویر از رنو مگان جدید +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی مگان شرکت رنو فرانسه از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است و به جرات می‌توان گفت این اتومبیل یکی از پرفروش‌ترین و سودآورترین تولیدات شرکت رنو محسوب می‌شود. حال انتشار تصاویر جاسوس از خودروی رنو مگان RS بار دیگر نام مگان را بر سر زبان‌ها انداخته و اشتیاق طرفداران را بیشتر کرده است.

تصاویر منتشر شده از این خودرو حاکی از آن است که مهندسان فرانسوی تغییراتی جذاب و دوست داشتنی را در خودروی جدید مگان به وجود آورده‌اند و به دنبال آن هستند که اتومبیلی زیبا را به مشتریان خود عرضه کنند. تغییرات اعمال شده در این خودرو به چند بخش تقسیم می‌شود و رنو تلاش کرده است تا طرح‌هایی متفاوت‌تر از گذشته را برای این اتومبیل در نظر بگیرد.

از جمله تغییرات ایجاد شده می‌تواند چراغ‌های متفاوت و ایجاد شکاف در قسمت پایین سپر جلویی خودرو را نام برد البته این تغییرات تنها به موارد گفته شده خلاصه نمی‌شود و چند قسمت دیگر نیز دچار دگرگونی شده‌اند. در موجموع می‌توان گفت این تغییرات ظاهر خودرو را اسپرت‌تر از گذشته کرده است.

متاسفانه عکس‌های گرفته شده نمای خوبی از داخل کابین خودرو را نشان نمی‌دهد و تنها می‌تواند بدنه بیرونی را مورد تحلیل قرار داد. با این که پیش از این، خبرهایی در مورد تعبیه نمایشگری بزرگ روی داشبور مدل آینده رنو را منتشر شده بود. اگر از ظاهر اتومبیل رنو مگان RS گذر کنیم اولین نکته قابل توجه در آن مشخصات موتور است.

این خودرو دارای موتور توربوشارژ ۱.۸ لیتری است که توان تولید قدرتی به میزان ۲۹۶ اسب‌بخار را دارد. خریداران می‌توانند از بین دو مدل مجهز به جعبه دنده شش سرعته خودکار یا دستی، اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب کنند. برخی از کارشناسان خودرو معتقدند احتملا رنو در نمایشگاه فرانکفورت از رنو مگان RS رونمایی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها