در گفت‌وگو با نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران مطرح شد

جنگ‌جهانی حق و باطل در فلسطین

عضو جنبش جهاد اسلامی گفت: تاکتیک حزب‌ الله لبنان، محاسبات سران این رژیم را بر هم زده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۹۴
تاکتیک حزب‌ الله محاسبات رژیم صهیونیستی را بر هم زد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، «ولید القططی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد، اسرائیل تلاش می‌کند قواعد جدید درگیری در منطقه را تثبیت کند، همان‌گونه که در سوریه و عراق اتفاق اقتاد، و این همان چیزی است که دشمن را به تجاوز علیه لبنان سوق داد.

القططی اظهار داشت، اگر حزب‌الله به تجاوز رژیم اشغالگر پاسخ نمی‌داد دشمن، لبنان را به میدانی برای انتزاع قدرت بازدارندگی تبدیل می‌کرد. از سوی دیگر، عملیات حزب‌الله، صرف‌نظر از تلفات مادی یا انسانی، قواعد اولیه درگیری را بار دیگر تثبیت کرد و مانند وضعیت کنونی غزه، مانع هرگونه تجاوزی در آینده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد، محاسبات مقاومت در غزه و لبنان در جرات پاسخ دادن به دشمن صهیونیستی، که زرداخانه بزرگ نظامی دارد، تا حدود زیادی به هم شباهت دارند. تاکتیک حزب‌الله که مبنی بر تاخیر در پاسخ بود، محاسبات صهیونیست‌ها را بر هم زد و باعث فرسایش روحیه فرماندهان رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان شد.

این عضو جهاد اسلامی تصریح کرد، رژیم صهیونیستی تهدیدهای «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را جدی گرفت و این پیامی برای جبهه داخلی است که هرگونه تجاوری به مقاومت پاسخ داده خواهد شد.

ولید القططی با بیان این‌که اسرائیل از شکست ارتش‌های برخی کشورهای عربی ابراز شادمانی می‌کند، متذکر شد این رژیم از سال 2000 به دلیل حضور مقاومت در فلسطین و لبنان، هیچ پیروزی کسب نکرده است.

القططی اظهار داشت، آنچه مانع از عدم ورود اسرائیل به جنگ علیه نوار غزه یا جنوب لبنان می‌شود اطمینان این رژیم به عدم پیروزی‌اش و عدم دستیابی به اهداف سیاسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها