مدیر کل برنامه ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: مهلت ثبت نام در طرح ملی مسکن تمدید شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۴۲
تمدید مهلت ثبت نام در طرح ملی مسکن

به گزارش جام جم آنلاین، اباذر جابری در گفتگو با میزان در خصوص سهم بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی تولید مسکن بیان کرد: سهمیه بنیاد مسکن از ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید مسکن ۱۰ هزار واحد بوده که استان کرمان به عنوان پایلوت ثبت نام از متقاضیان خود را آغاز کرده که سهمیه استان کرمان از ۱۰۰ هزار سهمیه ۲ هزار واحد بوده و بعد از پایش تمامی ثبت نام کنندگان، ۲ هزار نفر می‌توانند در این طرح حضور داشته باشند.

وی در خصوص تعداد متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان کرمان افزود: ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان کرمان از ۶ شهریور امسال ساعت ۸ صبح در سامانه آباد آغاز شد و متقاضیان در روز اول می‌توانستند در این سامانه جهت ساخت و تولید مسکن ثبت نام کنند، ولی به دلیل استقبال زیاد متقاضیان، درخواست تمدید ۲ روزه ثبت نام آن ارائه که خوشبختانه امروز با آن موافقت شد.

مدیر کل برنامه ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن با اشاره به اینکه طرح ملی تولید مسکن در ۷۰ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر استان کرمان، به جز شهر کرمان صورت گرفته، گفت: متقاضیان استقبال بسیار خوبی از این طرح کردند به طوری که تا اواسط روز دهم شهریور حدود ۴ هزار و ۳۰۵ نفر ثبت نام کرده اند.

جابری با بیان اینکه بعد از ثبت نام متقاضیان در ۲ دسته قرار می‌گیرند، تاکید کرد: از این دو دسته متقاضی طرح ملی مسکن، ۲۰ درصد از آن‌ها جز متقاضیان دارای زمین و ۸۰ درصد از آن‌ها جز متقاضیان فاقد زمین محسوب می‌شوند.
وی در خصوص شروط ثبت نام در طرح ملی مسکن اظهار کرد: سه شرط از جمله فاقد مسکن باشند، متاهل و یا سرپرست خانوار باشند و سابقه سکونت در محل و یا استان را داشته باشند.

مدیر کل برنامه ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن خاطر نشان کرد: بعد از استان کرمان ۱۰ استان دیگر در فاز بعدی برای ثبت نام اعلام می‌شود و بعد از آن ثبت نام استان‌های باقیمانده آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها