جزئیاتی از عملیات حزب‌الله؛

پاسخ حمله پهپادی جدا داده می‌شود +عکس

یک شبکه لبنانی اعلام کرد، تصاویر ویژه از عملیات حزب‌الله موجود است که قابل انتشار است.
کد خبر: ۱۲۲۶۴۷۵
پاسخ حمله پهپادی جدا داده می‌شود +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، شبکه «المیادین» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، مقاومت لبنان آماده است تا هر زمانی که فرماندهی بخواهد تصاویر ویژه عملیات یکشنبه (دیروز) حزب‌الله را منتشر کند.این تصاویر مستند تمام گفته‌های طرف اسرائیلی را رد می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده است: مکانی که هدف قرار داده شده اتوبان 899 در پشت مستعمره (شهرک صهیونیستی) آویویم است که دو کیلومتر از مرز و مسیرهای فرعی و خاکی فاصله دارد.

المیادین افزود: خودروی هدف قرار داده شده یک نفربر نظامی متعلق به گردان آویویم است که بیشتر سرنشینان آن از پادگان‌های نزدیک به مرز هستند.

این خودرو زمانی که هدف قرار گرفت به آرامی در حال حرکت بود و رژیم اشغالگر انتظار نداشت این مسیر در عمق [فلسطین اشغالی] هدف قرار بگیرد.

این شبکه لبنانی ادامه داد: نقطه هدف قرار داده شده از شهرهای «مارون الرأس»، «یارون» و «عیترون» دیده نمی‌شود جز از زوایایی که (رژیم) اشغالگر انتظار آن را ندارد. اینکه نقطه هدف قرارداده شده جز از زوایای محدود قابل دیده شدن نیست بر تلاش اطلاعاتی محکم مقاومت دلالت می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده، رژیم صهیونیستی منطقه جلویی ناحیه رویارویی در منطقه آویویم را به صورت دائمی تحت نظر دارد و این رژیم از فناوری‌های نوین در این زمینه استفاده می‌کند.

منابع مذکور سپس اعلام کردند: ویژگی‌های موشک کورنت استفاده شده تأکید می‌کند که عدم کشته و زخمی شدن (صهیونیست‌ها در این عملیات) محال است.

المیادین در ادامه گزارش داد؛ ادعای (رژیم اشغالگر) مبنی بر اینکه فیلم پخش شده از انتقال مجروحان، نمایشی (عملیات فریب) بوده، هیبت ارتش این رژیم را در هم می‌شکند و بر بیداری صهیونیست‌ها اثر می‌گذارد؛ آیا فرود اضطراری بالگرد در نقطه عملیات و دو بار عقب‌بردن مجروحان نیز نمایشی است؟

بنا بر این گزارش، بیانیه مقاومت به نام شهیدان «یاسر ضاهر و حسن زبیب» صادر شده تا اعلام شود این عملیات پاسخی به تجاوز به سوریه بود. پاسخ به تجاوز ضاحیه همانگونه که نصرالله اعلام کرد، ساقط کردن پهپادهای اسرائیلی است که در آسمان لبنان عربده می‌کشند.

المیادین تأکید کرد، آنچه دیروز اتفاق افتاد به مفهوم بازدارندگی و بیداری اسرائیل ضربه زده، مفهومی که از زمان تهدید نصرالله آغاز شده بود و ژنرال‌های رژیم اشغالگر را نگران کرده بود. پس از عملیات، رژیم اشغالگر به قواعد درگیری که نتانیاهو از آن خارج شده بود، اقرار کرد. این رژیم برای اولین بار در تاریخش دست به پس‌روی و اقدامات دفاعی زد.

این منابع در پایان به رژیم صهیونیستی و رسانه‌های آن تأکید کردند که ساکت شوند زیرا «سلاح حقیقت» در اختیار مقاومت وجود دارد و مهم‌ترین آن تصاویر مستند این عملیات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها