فرمانده کل سپاه پاسداران:

آزمایش موشک جدید موفقیت‌ آمیز بود

فرمانده کل سپاه با اشاره به آزمایش یک موشک جدید گفت: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این‌ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز هم یکی از روز‌های موفق این ملت بود.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۰۲
آزمایش موشک جدید موفقیت‌ آمیز بود

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار سرلشکر «حسین سلامی» صبح امروز در حاشیه دومین همایش اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا چند سالی است که بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه استانی و قرارگاه شهید برونسی را وارد عمل کردیم.

وی بیان کرد: تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و تبدیل به پدیده‌ای فراگیر شده و در روز‌های اخیر تعدادی پروژه که به همت شهرداری مشهد به سامان رسیده بود، مثل پروژه‌های ورزشی و پارک در مناطق محروم مشهد به بهره‌برداری رسید و از زحمات عزیزانمان در شهرداری تشکر می‌کنیم.

سردار سلامی افزود: امیدواریم با این قبیل فعالیت‌های سپاه و بسیج و شهرداری شاهد رفع فقر و محرومیت در این مناطق باشیم؛ مردم رکن اساسی مقاومت انقلابی در مقابل دشمنان بوده‌اند و امروز بیش از هر زمان دیگری نقش مردم متعین است؛ نقشی که امروز مردم با اتصال به رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، برجسته‌تر از هر زمان دیگری است؛ زیرا نقطه تمرکز فشار‌های دشمن روی مردم ما است و این مردم هستند که می‌توانند مثل گذشته و حال با شکیبایی و صبر انقلابی و تبعیت از رهبری، پاسخی محکم به دشمن دهند و دشمن را ناامید و متوقف و شکست خورده کنند.

فرمانده کل سپاه همچنین درباره وضعیت امنیت در منطقه خلیج فارس گفت: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان نخواهند توانست خدشه‌ای بر این امنیت وارد کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به آزمایش یک موشک جدید نیز عنوان کرد: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این‌ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز هم یکی از روز‌های موفق این ملت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها