تصاویری جدید از خودروی جدید شرکت بیوک که به طور ویژه برای فروش در چین طراحی شده است، منتشر شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۲۴۹
فرزند بیوک در چین! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تصاویر جدیدی از فرزند خوانده شرکت بیوک با نام Buick Enclave در فضای مجازی منتشر شده است.

شرکت خودروسازی بیوک نسخه جدید این اتومبیل را به طور اختصاصی برای عرضه در کشور چین طراحی کرده است و به نظر می‌رسد با این اقدام به دنبال تقویت بیش از گذشته فروش خودروهای خود و به طور کلی فروش اتومبیل‌های آمریکایی در چین است.

انتشار تصاویر جدید از خودروی جدید شرکت بیوک سبب شد مدیران این شرکت پس از مدت‌ها سکوت سرانجام از جزئیات بیشتری از برنامه‌های این شرکت برای بازار خودروی چین را بیان کنند. اتومبیل Buick Enclave مخصوص کشور چین از لحاظ ابعاد در مقایسه با همتای آمریکایی خود که بیشتر در مناطق شمالی این کشور به فروش می‌رسد، کوچکتر و دارای قدرت موتور کمتری است.

این خودرو با موتور توربو شارژ ۲.۰ لیتری و جعبه دنده ۹ سرعته خودکار رقیبی قدرمند برای نسخه‌های آسیایی اتومبیل‌های شورولت Blazer و کادیلاک XT6 به حساب می‌آید. چین به عنوان یک از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان، یک بازار بسیار گسترده و پرسود برای شرکت‌های مطرح خودروسازی در جهان است. در کنار وجود این بازار پرتقاضا، مردم چین نسبت به اتومبیل‌های آمریکایی علاقه‌ای خاص دارند و همواره از محصولات جدید استقبال کرده‌اند.

مهندسان بیوک نسبت طراحی و تولید خودروی Enclave مخصوص چین تلاش زیادی را انجام داده‌اند و تمامی ویژگی‌های مورد علاقه چینی‌ها را در نظر گرفته‌اند. تغییرات ساختاری و ظاهری در اتومبیل جدید بیوک نسبت به نسخه موجود در آمریکا تقریبا زیاد است و احتمالا در صورت عدم فروش کافی در چین، مورد استقبال مشتریانی آمریکایی قرار نمی‌گیرد.

مشتریان چینی می‌توانند به زودی شاهد عرضه کراس‌اور جدید شرکت بیوک در کشور خود باشند و با خرید آن از رانندگی با خودرویی با کیفیت لذت ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها