دفاتر منتخب پستی شهر تهران در روز عید سعید غدیرخم به متقاضیان، کارت هوشمند سوخت تحویل می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۲۳۹۹۵
فعالیت دفاتر پستی منتخب در روز عید غدیر برای تحویل کارت سوخت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهدی مقصودی، مدیر کل پست استان تهران گفت: به منظور فراهم شدن امکان بهره مندی از فرصت روز تعطیل برای شهروندان تهرانی، دفاتر منتخب پستی در روز عید سعید غدیر خم دایر و آماده تحویل کارت سوخت به مراجعان است.

وی همچنین گفت: متقاضیان برای اطلاع از وضعیت کارت سوخت خود باید ابتدا به پایگاه اینترنتی شرکت ملی پست به نشانی WWW.POST.IR مراجعه و پس از دریافت اطلاعات لازم از محل کارت خود به واحد پستی مشخص شده در سامانه رهگیری مرسولات مراجعه کنند.

مقصودی در ادامه دلایل عدم تحویل مرسوله در نشانی متقاضیان را عدم حضور شخص در زمان مراجعه مامور پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک و یا نقص در آدرس درج شده برروی پاکت اعلام نمود و اضافه کرد: تمام تلاش مامورین پست، تحویل مرسوله در درب منازل است اما به دلایل ذکر شده متاسفانه این موضوع امکان پذیر نبوده و به ناچار می بایست فرایند تحویل در باجه های معطله صورت پذیرد.

مقصودی مدارک لازم برای تحویل کارت سوخت را شناسنامه مالکیت خودرو (سند یا بنچاق ) یا کارت وسیله نقلیه به علاوه کارت شناسائی مالک )شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت ملی) اعلام نمود و گفت: برای کارت سوخت نو شماره یا آن دسته از کارت هایی که از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام شده مبلغ ده هزار تومان (متعلق به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی) به صورت نقدی دریافت می شود.

مدیرکل پست استان تهران تصریح کرد: حضور شخص مالک جهت تحویل کارت سوخت ضروری نبوده و صرفا به همراه داشتن کارت شناسایی مالک برای دریافت مرسوله کافی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها