فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خورشید دشمن به مغرب خود نزدیک شده است و رو به افول و زوال است.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۱۸
دشمن از هر کجا بیاید سد مستحکمی در مقابل اوست

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرلشکر حسین سلامی صبح امروز پنج شنبه در دیدار با فرماندهان، پرسنل و پاسداران سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز در یک جنگ تمام عیار با قدرت های بزرگ در عالم درگیر هستیم ائتلافی از شیاطین عالم در قالب های کوچک و بزرگ به هم پیوسته اند و ما را تحت حداکثر فشارهای سیاسی، اقتصادی، تهاجمات فرهنگی، حصر اقتصادی و حتی فشارهای امنیتی، تهدید و ارعاب نظامی قرار دادند.

وی افزود: همه قدرت های موثر جبهه استکبار بر قلب سیاسی عالم اسلامی یعنی ایران متمرکز شدند و ما امروز شاهد تمرکز قوای حداکثری دشمن بر پیکره نظام و انقلاب هستیم و این یک واقعیت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در کنار این واقعیت به ظاهر سخت و تلخ اما یک حقیقت شیرین و دلنشین شکل گرفته است و یک بشارت دل انگیز و آن اینکه خورشید دشمن به مغرب خود نزدیک شده است، رو به زوال است و شاهد افول این تمدن ویرانگر در مغرب عالم هستیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: در نقطه مقابل آن شاهد درخشش و تلالو خوشید پرفروغ اسلام بر نقطه مرکزی سپهر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عالم هستیم.

وی عنوان کرد: اگر به تاریخ مقطع بزنیم و امروز را مقطعی از یک تاریخ سرنوشت ساز بدانیم دشمن هنوز قدرتمند است، هنوز بزرگترین قدرت نظامی جهان را در اختیار دارد و هنوز بزرگترین قدرت اقتصادی عالم است و سیطره رسانه ای، فضای مجازی و فرهنگی او هنوز برتر است.

این مسئول بیان داشت: دشمن هنوز بر بسیاری از کشورها و نهادهای سیاسی سیطره سیاسی دارد و این برای لحظه ای است که به صحنه نگاه می کنید اما اگر به روند نگاه کنید او در حال پیر شدن است و همه این برتری ها در حال فرسوده شدن هستند یک افسردگی سیاسی، خستگی، فرسایش، افول و زوال را در همه ارکان قدرت دشمن می بینید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کمی به عقب برمی گردیم و تاریخ نزدیک را مرور می کنیم؛ اتفاقی بزرگی در جهان رخ داد اتفاقی که به احیای عظمت مسلمانان منجر شده است و اسلام به نقطه مرکزی سیاست عالم بازگشته و در حال تغییر شاکله جهانی قدرت است.

این مسئول گفت: اسلام امروز با انقلاب اسلامی ظهور کرده است، بعثتی مجدد درست همانند زمانی که آیات روح بخش قرآن کریم در عالم منتشر شد، اتفاق افتاده است و کسی فکر نمی کرد این مسلمانان به سرعت بتوانند بخش های وسیعی از دنیا را تحت تاثیر قرار دهند.

سرلشکر سلامی بیان داشت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، این کشور نقطه تمرکز همه قدرت های شیطانی بود و همه دست به دست هم داده بودند تا تاریخ را در این کشور به عقب برگردانند.

وی ابراز داشت: هیچ کس باور نمی کرد که ایران در آن زمان قادر باشد از چنین جنگی پیروز بیرون بیاید و این اتفاق به رغم تصورات جهانی رقم خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه اتفاقاتی که در این ۴۰ سال رخ داد، بیان داشت: همه این اتفاقات فراتر تصورذهنی ما در خارج شکل گرفت که نشان از نصرت الهی بود.

این مسئول افزود: بر حسب شاخص های ظاهری قدرت همیشه نسب به دشمن قلیل بوده ایم اما باید چیزی وجود داشته باشد که این امر را جبران کند و آن همان نصرت های الهی است که این بار متفاوت از تاریخ صدر اسلام نازل شده است.

وی اظهار داشت: این بار آن ملائک همان انسانهای زمینی بودند و بعثتی که در قلبهای مردم ما و دیگر بلاد اسلامی اتفاق افتاد پیروزی را برای ما رقم شد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: نور تدبیری که در ذهن رهبران انقلاب ما، ژرف اندیشی آن اندیشه های بلند که هیچ اندیشمندی در این عالم را یارای پرواز در سپر اندیشه های آنها نبوده و نیست عامل اصلی نصرت ها بود.

این مسئول گفت: آنچه دشمن ما را اینگونه به زوال کشاند و قدرت ما را رافت داد و منزلت داد در سه وجه تمایز نهفته است که مهمترین آن رهبری است.

وی اظهار داشت: وقتی رهبری قدرت بزرگی را براساس زوال عقل در نظر بگیرد غیر از هزینه و دور شدن از هدف به هیچ نقطه ای نمی رسد اما وقتی رهبری قدرت را با حکمت و وحی و اراده ترکیب می کند ۴ عنصری که رهبری انقلاب ما را توصیف می کند چنین رهبری می تواند از قدرتی به ظاهر قلیل تاثیری بزرگ بسازد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: امروز دشمنان ما متفرق شدند و سرزمین های اسلامی یکی پس از دیگری از تسلط سیاسی و نظامی دشمن خارج شده است و مخاطرات ناشناخته بخش های مهمی از جغرافیای جهان اسلام را در برابر این دشمنان دربرگرفته است؛ عمودهای خیمه سیاسی آنها فروپاشیده، ارتش های بزرگی در برابر آنها امروز با منطق انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: این ارتش ها امروز سرزمین آزاد می کنند، پیروزی می آفرینند و نظام ها را حفظ می کنند و برخی از نظام ها رافرو می پاشانند و قدرت های ثروتمند را فرو می ریزند؛ اینها به ظاهر قلیل و فقیرند اما در ترسیم قوی و غنی هستند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: زمانی فلسطینی ها با سنگ می جنگیدند اما امروز تمام سرزمین تحت اشتغال صهیونیست ها نقطه تلاقی آتش از جنوب و شمال فلسطین اشغالی است.

این مسئول ابراز داشت: حزب اللهی که در 33 روز اسرائیل را شکست داد امروز یک نیروی قدرتمندی است که دهه ها برابر آن تاریخ هم تجریه و هم قدرت انباشته است و هم در کیفیت، کمیت و تدبیر به اندازه شکست دادن تمام عیار این رژیم قدرت ساخته است اما رژیم صهیونیست چون به اشباع رسیده است متوقف مانده است.

وی گفت: رهبر بزرگ انقلاب ما از احتمال سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی طی بیست و چند سال آینده سخن می گوید چرا که شرایط شکل گرفته است و ظرفیت ها ایجاد شده اما مقدمات هنوز شکل نگرفته است یعنی شکست این رژیم در عمل آسان است امام مقدمات آن فراهم نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب باعث شده است دشمن از پناهگاه خارج شود و مستقیم به صحنه بیایدچرا که پیشانی جبهه وسیع شده است و دشمن قدرت تمرکز را از دست داده است.

این مسئول گفت: دشمن می داند نمی تواند بر ایران تمرکز کند چون ایران در مفهوم انقلابی آن جغرافیایی وسیع است و در مفهوم جنگ نیز بسیار وسیع است یعنی تمرکز بر آن ممکن نیست و همه جا فورانی از جهات حرکت، آتش و خطر در مقابل دشمن قراردارد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: کدام تدبیر و سیاسیت و راهبرد اینگونه زیبا باورپذیر و محسوس قابل ارزیابی و قابل اندازه گیری می تواند اینچنین متکی بر ظرفیت های بومی اما متصل بر منع جوشش و الهام شکل پذیرد.

وی عنوان داشت: دشمن از هر کجا بیاید سد مستحکمی در مقابل اوست و اینها همه در برآورد آنها شکل می گیرد و در نقشه جغرافیایی آنها همه این قدرت ها با نام انقلاب شکل گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن می داند هر جنگ جدید بقای رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد و سقوط برگشت ناپذیر آن را به دنبال دارد.

وی گفت: برخی از کشورها امریکا را به جنگ با ایران تشویق می کردند امام وقتی متوجه شدند جنگ با ایران نظام سیاسی و بقا آنها در معرض تهدید قرار خواهد داد، سکوت کردند و امروز شاهدیم صهیونیست ها و برخی متحدان علاقه ای به جنگ ندارند چرا که می دانند جنگ در جغرافیای آنها خواهد بود.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: رهبری، اسلام و مردم در نظام ما سه عنصر فضیلت بخش قدرت هستند یعنی تفاضل در قدرت ایجاد می کنند و این میدان مرکزی تدبیر انقلاب است که این چنین دشمن را در مرحله بازی جنگ متوقف می کند.

وی با بیان اینکه قدرت های شکل گرفته از قدرت، ایمان زوال ناپذیر هستند و ما در چنین وضعیتی هستیم، افزود: نسبت به چند سال قبل دارای ارکان و ستونهایی محکمی از قدرت هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان عنوان کرد: لباس پاسداری لباس عزت مسلمین است و شما پاسداران سپر مستحکم بلایای ملت هستید و در مقابل هر دشمن با هر حیله و ابزاری امروز استوار ایستاده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها