سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند تایسون که سرقت‌ خودروهای شهروندان را حین آخرین حبس خود در زندان برنامه‌ریزی کرده‌ بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۰۸۳
انهدام باند تایسون در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا سرهنگ محمد کالوسی درباره انهدام این باند اظهار کرد: از مدت سه ماه گذشته گزارش‌هایی درباره شدت‌گرفتن سرقت‌ های سریالی خودرو در محدوده کلانتری مصطفی خمینی و حوالی دانشگاه ارائه می‌شد؛ با توجه به اهمیت این سرقت‌ها رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران بررسی‌های اطلاعاتی را آغاز کردند و طی انجام تحقیقات خودرو پرایدی را شناسایی کردند که در بیشتر سرقت‌ها حضور داشته است گفت: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خودرو به نام فردی به اسم دانیال است که به تازگی از زندان آزاد شده و با داشتن دو همدست این سرقت‌ها را انجام داده است.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت درباره نتایج دیگر تحقیقات پلیسی اظهار کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مشخص شد سردسته اصلی این باند فردی سابقه دار به اسم «تایسون» است؛ وی از ورزشکاران رشته بوکس است و پس از اعتیاد به مواد مخدر به سرقت روی آورده و به جرم سرقت و حمل مواد مخدر بیش از چهار سال را در زندان گذرانده است؛ با توجه به اطلاعاتی که از این سارق به ‌دست آمده بود سه متهم این پرونده روز گذشته در محدود رباط‌کریم شناسایی و طی دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ کالوسی به انتقال این افراد به کلانتری اشاره کرد و گفت: هر سه متهم پس از انتقال به کلانتری و مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند؛ این سه نفر مجرم سابقه‌دار در دیگر اظهارات خود نیز مدعی شده‌اند که انجام این سرقت ها را از داخل زندان برنامه‌ریزی ‌کرده‌اند.

به گفته وی، تا کنون ۱۰ نفر از این افراد شکایت ‌کرده‌اند و رسیدگی به شکایت‌ آن‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان از شهروندان خواست حتما در صورت پارک کردن خودروهای خود در خیابان، نکات ایمنی و پیشگیرانه در زمینه سرقت خودرو را رعایت کنند و از پارک خودرو در مکانهای خلوت و تاریک پرهیز کنند تا از دستبرد سارقان حرفه ای به خودروهایشان در امان بمانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها