رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس روز جمعه ۱۸ مردادماه یک طرفه می‌شود .
کد خبر: ۱۲۲۱۹۸۵
جاده چالوس ۱۸ مرداد یک طرفه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۶ مردادماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ مردادماه ادامه دارد گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۹ مردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۹ مردادماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۶ مردادماه و ازساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ مردادماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

او افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ مردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان ترافیک عادی و روان در اکثر جاده های استان گفت:وضعیت جوی نیز ابری و بارانی و در جاده فیروزکوه محدوده گدوک و جاده کیاسر در ارتفاعات مه گرفتگی وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها