جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل خانواده ۷ نفره در پاکستان که در شهر چابهار مردی ۴۷ ساله را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود کمتر از سه روز توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۶۶۱
دستگیری قاتل سابقه‌دار پاکستانی در چابهار

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، احمد طاهری اظهار داشت: سوم مرداد ماه سال جاری، یک فقره تیراندازی منجر به جرح در بلوار امام خمینی (ره) شهر چابهار به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد راننده یک دستگاه تاکسی مسافربری که در ایستگاه مسافربری «نوبندیان» در انتظار مسافر ایستاده بوده توسط سرنشین یک دستگاه پژو 405 مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان امام علی(ع) با وجود تلاش‌های تیم پزشکی روز بعد از حادثه به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

طاهری عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی چابهار با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل و یک سری تحقیقات میدانی ضارب را که یک تبعه پاکستانی غیرمجاز است را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی با بازپرس شعبه اول دادسرای چابهار مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان حافظ محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کمری، یک تیغه خشاب حاوی 3 عدد تیر جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر این پرونده خاطرنشان کرد: در ادامه بررسی ها مشخص شد قاتل 33 ساله فردی سابقه دار و به جرم قتل 7 تن از اعضای یک خانواده در شهر «لیاری» ایالت بلوچستان پاکستان تحت تعقیب پلیس اینترپل بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها