مرسدس بنز مدل ایی ۲۵۰ E250 از مدرن ترین و پر فروش ترین خودرو های اروپایی می باشد. طراحی این خودرو بسیار به روز می باشد و یکی از ایده آل ترین و مورد پسند ترین خودرو های استفاده کنندگان است.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۳۷
نقد و بررسی مرسدس بنز مدل ایی ۲۵۰

مرسدس بنز مدل ایی ۲۵۰ E250 در اکثر مدل های وارد شده، دارای بدنه های قوی هستند که رقیب جدی برای بی ام و 528 آی BMW 528I محسوب می شود، تعداد زیادی از این مدل خودرو وارد کشور شده است و فروش مناسبی را نیز تجربه کرد.

تجهیزات رفاهی و امنیتی بسیار مدرن روی آن نصب شده و قابلیت های رانندگی آن به اندازه یک خودروی آلمانی بسیار خوب است.

کابین خودرو مرسدس بنز e250 بسیار با کیفیت است و جزء بهترین کابین ها در این رده خودرو ها می باشد. از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در طراحی این خودرو استفاده شده است؛ می توان به ساعت عقربه ای که در وسط کنسول آن نصب شده است و باعث جلب توجه بسیاری می شود اشاره کرد. داخل کابین خودرو و قسمت عقب آن بسیار بزرگ و جادار می باشد که ۲ مانیتور بزرگ برای استفاده سرنشینان عقب، در پشت صندلی های جلو نصب شده است. روکش های این خودرو از جنس چرم مشکی و رنگ کمربند ایمنی ها به رنگ قرمز می باشد که استفاده از دو رنگ، باعث اسپرت تر شدن داخل خودرو شده است و نکته جالب فیکس شدن خودکار کمربند ها، بعد از بسته شدن آن هاست‌.

این خودرو دارای آپشن های بسیاری می باشد؛ از جمله ی آن ها می توان به کلید روشن و خاموش کردن چراغ های جلو، سیستم رانندگی بین خطوط، سیستم پارک خودکار، دوربین های رادار؛ که این دوربین ها به صورت بسیار ظریف در داخل آرم این کمپانی قرار داده شده است، کیسه هوای سرنشینان جلو و کیسه هوای جانبی و پرده ای و کیسه هوای زانویی که در مجموع 9 کیسه هوا موجود می باشد، سقف پانوراما اشاره کرد. هم چنین خودرو دارای سیستم پیش ایمنی ترمز می باشد؛ یعنی اگر فاصله با خودرو جلو کم باشد وخودرو مرسدس بنز e250 احتمال برخورد با خودروی جلویی را تشخیص دهد به صورت خودکار ترمز می کند. خودرو مرسدس بنز مدل ایی ۲۵۰ E250 دارای سیستم اِکو ECO می باشد؛ کارکرد این سیستم به حالتی است که اگر خودرو به مدت زمان کوتاهی در حالت درجا کار کند؛ مرسدس بنز مدل ایی ۲۵۰ E250 برای صرفه جویی در مصرف سوخت به صورت خودکار خاموش می شود و بلافاصله بعد از برداشتن پا از روی پدال ترمز خودرو مجددا به صورت خودکار روشن می شود. این مدل مرسدس بنز دارای دکمه تعلیق می باشد، دکمه ای که در وسط کنسول قرار دارد می توان ارتفاع خودرو را کم و زیاد کرد.

رینگ های مرسدس بنز مدل ایی 250 E250، ۱۹ اینچی است. گیربکس آن ۷ سرعته اتوماتیک می باشد و موتوری که بر روی آن قرار داد ۱۹۹۱ سی سی حجم دارد و ۴ سیلندر، 2 لیتری است که ۲۱۱ اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و ۳۵۰ نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه گشتاور تولید می کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۲ ثانیه می باشد.

وزن مرسدس بنز ایی 250E250 برابر با 1680 کیلو گرم و اندازه طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب؛ 4879 میلی متر، 1854 میلی متر و 1474 میلی متر می باشد.

این خودرو یکی از به روز ترین و مدرن ترین خودروهای دنیا می باشد و برای کسانی که به دنبال یک خودروی کامل با آپشن های فراوان می باشند بسیار عالی و مناسب می باشد و کسانی که به دنبال خرید و فروش مرسدس بنز e250هستند می توانند از طریق مراجعه به نمایشگاه های خودرو و یا سایت دیوار که در حال حاظر بزرگ ترین مرجع خرید و فروش آنلاین خودرو می باشند، مراجعه کنند.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها