مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خبر داد؛

آغاز ارشاد بدحجابان در مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آغاز ارشاد بدحجابان در مترو خبر داد و گفت: با این طرح وضعیت حجاب در مترو بهبود می یابد.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۹۵
آغاز ارشاد بدحجابان در مترو

به گزارش جام جم آنلاین، فرنوش نوبخت در گفتگو با فارس درباره سوژه مخاطبان «فارس من» مبنی بر درخواست برخورد قاطعانه ماموران مترو با بدحجابی و بی‌حجابی همچنین ناهنجاری‌های اخلاقی اظهار داشت: همکاران ما در این زمینه برنامه‌‌ریزی‌های لازم را انجام دادند و ارشاد بدحجابان و بی‌حجابان در مترو انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب اسلامی در مترو الزامی است و ارتباطی به واگن یا ایستگاه ندارد، گفت: اطلاعیه‌ای در این زمینه تهیه کرده و رهنمودهای لازم درمورد حجاب اسلامی را در همه خطوط و واگن‌های مترو انجام می‌دهیم لذا برنامه‌ها در این زمینه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد بهتر شدن روند حجاب در مترو خواهیم بود که البته فعالیت ماموران مترو ارشادی است و در راستای همکاری با پلیس انجام می‌گیرد.

نوبخت تصریح کرد: تا قبل از ماه محرم تغییراتی را از لحاظ بهبود وضعیت حجاب در مترو شاهد خواهیم بود و ماموران پلیس زن مترو همچون سطح جامعه اقدامات لازم را برای ارشاد بدحجابان و بی‌ حجابان انجام می‌دهند ولی باید توجه داشت که شرایط در زیر زمین با روی زمین کمی متفاوت است و ما آهسته و پیوسته در این زمینه گام‌های لازم را برداشته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها