رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

دستگیری ۶۳۱ سارق و مالخر در تهران

رئیس پلیس پایتخت گفت: در بیست و هفتمین طرح رعد با تلاش و همکاری کلانتری‌های سطح تهران ۳۲۲ حکم قضایی به اجرا گذاشته شد که ۶۲۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۳۸
دستگیری ۶۳۱ سارق و مالخر در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین طرح «رعد» پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بیست و هفتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت، با تلاش و همکاری‌ کلانتری‌های سطح تهران، ۳۲۲ حکم قضایی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۶۲۱ سارق و مالخر دستگیر شدند که از این تعداد، ۳۰۸ نفر دارای سابقه و ۳۱۱ نفر فاقد سابقه هستند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در این مرحله از طرح رعد، بالغ بر ۴۳ هزار عدد از اموال مردم کشف شده که تنها در یک مورد از آن، ۳۰۰۰ دستگاه موبایل از یک فرد کشف شده است.

رحیمی اظهار کرد: ۹۵۸ فقره پرونده سرقت از منزل، خودرو و موتورسیکلت تشکیل و به مراجع قضایی اعلام شد.

وی ادامه داد: ۲۲ باند سرقت منهدم شده و درصد موفقیت طرح رعد ۲۷، نسبت به طرح رعد قبلی ۶۴ درصد بوده است.

رحیمی گفت: افرادی که اموالشان به سرقت رفته است، با اجرای این طرح و کشف اموال، به کلانتری‌ها مراجعه کرده و ۸۷ درصد از اموال کشف شده را شناسایی کردند که تا چند روز آینده این اموال به صاحبانشان تحویل داده می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت افزود: ۱۰.۵ میلیارد تومان ارزش مالی اموال مسروقه مکشوفه در طرح رعد ۲۷ پلیس پیشگیری پایتخت است.

رحیمی بیان کرد: در حوزه مواد مخدر هم کشفیات چشمگیری در این مرحله از طرح رعد داشته‌ایم. پاکسازی تمام نقاط تهران را در دستور کار قرار داده و ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر به صورت گِرم به گِرم از خرده‌ فروشان کشف شده است.

وی اظهار کرد: ۲۴۰ نفر از خرده‌ فروشان در بیست و هفتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت، دستگیر و پنج باند توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۵۰ فقره پرونده در حوزه کالای قاچاق تشکیل شد و بیش از ۶۷۴ عدد انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان کشف شد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: در بیست و هفتمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت، چهار قبضه سلاح گرم، ۱۷ سلاح سرد و ۳۲۸ عدد مهمات جنگی مانند فشنگ و ... کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها