خدمات CIP و VIP چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
کد خبر: ۱۲۲۰۳۲۷
خدمات سی آی پی و ترانسفر فرودگاهی واران

شاید برایتان جای سوال باشد که خدمات VIP که تابحال شنیده اید چه تفاوتی با خدمات CIP دارد؟ باید بگوییم که مهمترین و اصلی ترین تفاوتی که این خدمات با یکدیگر دارند، ایجاد امنیت برای افراد مورد استفاده از این خدمات می باشد که در افرادی که از خدمات VIP استفاده می کنند معمولاً برای داشتن امنیت بیشتر برای آنها محافظان شخصی، جایگاه های ویژه و دوربین هایی به جهت نظارت بیشتر در نظر گرفته می شود، تا هیچگونه خطری آنها را تهدید نکند
.
به عنوان مثال، وزرا، روسای جمهور، ورزشکاران معروف، مشاهیر هنری، حقوقدانان و... به طوری کلی هر فردی که به واسطه شغل خود ممکن است مورد سوء قصد قرار گیرد، از جمله افرادی هستند که باید از خدمات VIP استفاده نمایند
.
علاوه بر این، تفاوت دیگری که خدمات VIP و CIP نسبت به یکدیگر دارند، این است که سازمان های مربوطه معمولاً عهده دار پرداخت هزینه خدمات VIP می باشند ولی افرادی که از خدمات خرید cip استفاده می کنند، باید هزینه ها را به صورت شخصی پرداخت نمایند.

منظور از خدمات سی ای پی فرودگاهی چیست؟

خدمات CIP در مفهوم به افرادی اطلاق می شود که از لحاظ تجاری و اقتصادی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. این افراد به دلیل تاثیری که در مبادلات تجاری و اقتصادی دارند اغلب از لحاظ زمانی در محدودیت می باشند و به همین دلیل در بسیاری از مواقع بر خلاف مردم عادی نیاز دارند تا از خدماتی بهره مند شوند که کار آنها را سریع تر و راحت تر راه بیندازد. تشریفات فرودگاهی یکی از مهمترین و متداول ترین خدمات مورد استفاده برای اینگونه از افراد می باشد. از آنجایی که این افراد به واسطه شغل خود مدام در حال سفر به داخل و یا خارج از کشور هستند بنابراین مدت زمانی که را در فرودگاه ها سپری می کنند، برایشان اهمیت زیادی دارد، چرا که زمان خیلی کوتاه هم برای آنها ارزش بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال مدیران و روسای کارخانجات ، مدیران تیم های فوتبالی، فعالان حوزه اقتصادی، تجار و... از جمله افرادی می باشند که به شدت نیاز به استفاده از خدمات CIP دارند. خدمات CIP به دلیل اهمیت بسیار زیادی که دارند، در فرودگاه های کشور در دسترس می باشند تا افراد مورد نظر بتوانند با خرید و رزرو خدمات تشریفات اختصاصی از آن استفاده نمایند.

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام

خوشبختانه فرودگاه های کشور، مانند فرودگاه امام خمینی از خدمات CIP بهره مند می باشند تا مسافرانی که قصد دارند در سفر های خود آرامش بیشتر و سفر بدون دغدغه تری داشته باشند، بتوانند از این خدمات ویژه استفاده نمایند. برای استفاده از خدمات سی ای پی فرودگاه امام یک راه این است که به آژانس های مسافرتی طرف قرار با فرودگاه مراجعه کرده و اقدام به خرید CIP فرودگاه امام نمایید. اما یک راه دیگر نیز برای استفاده از این خدمات وجود دارد که خیلی راحت تر و بی دردسر تر می باشد و آن هم رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه ها است. رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه این مزیت را دارد که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده خدمات CIP فرودگاه را خریداری نمایید.

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد نیز یکی دیگر از فرودگاه های کشور می باشد که امکان خرید خدمات CIP را برای مشتریان خود را فراهم کرده است. سالن مربوط به خدمات CIP این فرودگاه از امکانات زیادی برخوردار بوده و در فضایی بسیار زیبا و شیک قرار گرفته است. سالن مربوط به خدمات تشریفاتی فرودگاه مهرآباد در سالن 1 این فرودگاه قرار دارد. اگر تصمیم دارید از خدمات تشریفات ویژه این فرودگاه بهره مند شوید، می توانید با خرید و یا رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه مهرآباد از بهترین امکانات و خدمات آن استفاده نمایید.

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه مهرآباد، چه خدماتی را به شما ارائه خواهد داد؟

با خرید CIP فرودگاه مهرآباد شما می توانید از امکانات و خدمات بسیار زیادی، مانند؛ گیت اختصاصی برای بازرسی، دارا بودن خودرو اختصاصی تا لحظه پرواز، استفاده از اینترنت پرسرعت، سوئیت های قرار گرفته در سالن های سی ای پی برای استراحت های کوتاه مدت و بلند مدت، امکان استفاده از سالن های همایش برای برگزار کردن مراسم ها و جلسات و همایش های کاری، قرار داشتن نمازخانه در سالن سی ای پی برای رفاه بیشتر مسافران و استفاده بهینه از زمان، انجام دادن تمام مراحل لازم برای پرواز به وسیله مهمانداران، استفاده از کافی شاپ ها و ایستگاه های مطالعه کاملاً لوکس و مجهز، امکان استفاده از سرویس های حیوانات خانگی، امکان استفاده از سرویس ویلچر و... بهره مند شوید.

ترانسفر و استقبال فرودگاهی

پس از اینکه هواپیما در مقصد می نشیند، اتوبوس هایی برای خارج کردن مسافران در نظر گرفته می شوند که مسیر محل خروج از هواپیما تا سالن فرودگاه را به وسیله آن اتوبوس ها طی خواهند کرد. پس از این که مسافران وارد سالن فرودگاه شدند و بارهای خود را از قسمت نقاله برداشتند و از فرودگاه خارج شدند، تاکسی هایی در جلوی درب فرودگاه وجود دارد که خدمت رسانی به مسافران را انجام می دهند. همچنین ون هایی نیز در آن جا هستند که ترانسفر بوده و دارای پلاکارت هایی مخصوص هستند و روی این پلاکارت ها نام هتل محل اقامت مسافران بوده و مسافران با دیدن آن ترانسفر فرودگاهی خود را پیدا کرده و با استفاده از آن ون مسیر هتل تا فرودگاه را طی خواهند کرد.


ترانسفر تور

تورهای گردشگری دارای مجموعه ای از خدمات هستند که این خدمات شامل اقامت، حمل و نقل، تغذیه، گشت و گذار و ... می باشند. این خدمات بستگی به مقاصد مختلف دارند و در قالب یک بسته به مسافرانی که می خواهند سفر کنند ارائه می شوند. در تورهای جزئی خدماتی که ترانسفر ارائه می دهد، خدمات گردشگری محسوب شده و موسساتی که همراه با گردشگران هستند و آژانس های مسافرتی افرادی را در نظر می گیرند که کار هدایت مسافران، جلوگیری از اتلاف وقت، نقل و انتقال آسان تر و سردرگمی مسافران را انجام می دهند
.
پس از این که مسافران جهت گشت و گذار در ساعت مشخص آماده شدند، مسافران از درب خروجی هتل هایی که در آن ها اقامت دارند، سوار ون های ترانسفر شده و آماده برای بازدید از مکان های گردشگری و گشت و گذار در سطح شهر با راهنمای تور می شوند و از جاذبه های دیدنی شهر بهتر دیدن خواهند کرد.

ترانسفر فرودگاهی تشریفاتی

برای افرادی که سرشناس و مهم هستند ترانسفری که در نظر گرفته می شود، از نوع تشریفاتی بوده و به دو صورت ترانسفر از نوع خدمات CIP و خدمات VIP تقسیم می شود. در معرفی این نوع خدمات باید عنوان کرد که خدمات VIP برای افراد سیاسی و معروف مثل وزیران، رؤسای جمهور، سفیران و ... می باشد. فرقی که این نوع ترانسفر با ترانسفر فرودگاهی معمولی دارد این است که در آن علاوه بر جابه جایی تأمین امنیت افراد نیز برقرار می شود. همه خدمات ارائه شده در ترانسفر cip در ترانسفر فرودگاهی vip نیز وجود دارد. اما تفاوتی که دارد این است که در vip امنیت خیلی مهم بوده و همه خدمات ارائه شده در آن دارای دوربین های حفاظتی هستند و محافظان شخصی در موارد امنیتی کنترل شده حضور دارند ، ارگان های مربوطه هزینه های مربوط به خدمات vip را پرداخت خواهند کرد.
مسافرانی که باید سوار هواپیما شوند لازم است که پروسه ای طولانی را طی کنند ، در صورتی که مسافران خدمات cip را رزرو کنند، برای سفر آن ها دغدغه ای کمتر وجود خواهد داشت. این مسافران با پرداخت کردن هزینه خودروهای ترانسفری از بابت دیر رسیدن یا جا ماندن از سفر نگرانی نخواهند داشت. ترانسفر از درب منزل تا زمان رسیدن به فرودگاه همراه مسافران بوده و کارکنانی که در cip هستند بار مسافران را تحویل گرفته و آن ها را به سمت سوئیت های مخصوص برده تا اگر برای پرواز تاخیر رخ داد، با خیال راحت بتوانند به استراحت بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها