رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری دو سارق خشن خبر داد که مالباخته را حین سرقت به شدت مجروح و لاستیک‌ های خودروی شهروند دیگری را نیز پنچر کرده بودند.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۴۲
بازداشت سارقان کیف قاپ در ولنجک

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ صادقی در گفتگو با میزان در تشریح این خبر بیان داشت: عوامل گشت کلانتری در روز شنبه هفته جاری راس ساعت هفت عصر در حال گشت زنی در خیابان مقدس اردبیلی بودند که با صحنه کیف قاپی توسط یک موتورسیکلت دوترکه از شهروندی روبرو شدند.

وی ادامه داد: فاصله ماموران از محل رخداد زیاد بود و ماجرا نیز به این شرح بود که فرد ترک نشین موتورسیکلت دو ترکه، از موتور پیاده شد و بعد از قاپیدن کیف خانمی، او را محکم به زمین زد و در حالیکه سوار موتورسیکلت مذکور شده بود قصد فرار از محل را داشت.

وی افزود: در ادامه یکی از شهروندان که ماجرا را مشاهده کرده بود سوار بر خودروی ۲۰۶ خود مانع فرار این افراد از محل شد که سارق با پیاده شدن از موتورسیکلت، لاستیک‌های جلوی این خودرو را پاره کرد که در همین لحظه عوامل کلانتری ۱۶۳ ولنجک به محل رسیدند، اما سارقان با مشاهده ماموران، سریعا به سمت بزرگراه چمران فرار کردند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه پس از تعقیب و گریز سارقان را در حالیکه زیر شمشادها مخفی شده بودند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه دو سارق ۲۵ ساله که از ساکنان یکی از استان‌های مرکزی بودند به کلانتری دلالت داده شدند و شهروندی که حین سرقت از ناحیه دست و کتف راست جراحت دیده بود به کلانتری منتقل شد تا شکایت خود را علیه این افراد تشکیل دهد و راننده خودروی ۲۰۶ نیز شکایت خود را علیه سارقان تنظیم کرد.

در انتها نیز کیف مالباخته به او پس داده شد و دو عدد گوشی سرقتی به همراه ۲۵۰ هزار تومان پول از متهمان کشف و ضمیمه پرونده شد و متهمان به مرجع محترم قضائی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها