جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد؛

برگزاری انتخابات شورایاری‌ ها در امنیت کامل

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام آماده باش ماموران پلیس در بیش از 1700 شعبه اخذ رای انتخابات شورایاری‌ ها از برگزاری این انتخابات تا کنون در امنیت کامل خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۹۵۶۷
برگزاری انتخابات شورایاری‌ ها در امنیت کامل

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفتگو با ایسنا، درباره روند برگزاری انتخابات شورایاری‌ها خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی‌های انجام شده از ساعت 8 صبح امروز یعنی زمان آغاز رسمی انتخابات شورایاری‌ها ماموران پلیس در بیش از 1700 شعبه اخذ رای در 152 محله پایتخت مستقر شدند.

وی با بیان اینکه استقرار ماموران پلیس تا پایان رای گیری و تحویل شعب اخذ رای ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر در هر شعبه اخذ رای ماموران پلیس مستقر بوده و نسبت به تامین نظم و امنیت اقدام خواهد کرد. همچنین هماهنگی‌های لازم با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده تا نسبت به روان سازی ترافیک در شعب اخذ رای در صورت نیاز اقدام شود.

موقوفه‌ای با بیان اینکه تا کنون گزارشی از اخلال در روند برگزاری انتخابات نداشته‌ایم و این انتخابات در امنیت کامل برگزار شده است، گفت: همکاران من در آماده باش کامل بوده و خوشبختانه شهروندان نیز همکاری خوبی با شهروندان داشته‌اند ضمن اینکه لازم است در ادامه نیز همکاری شهروندان با پلیس ادامه داشته و به دستورات و توصیه‌های مامورین حاضر در شعب اخذ رای به منظور تامین نظم و امنیت اقدام کنند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه آیا بازرسین نامحسوس نیز در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت، گفت: علاوه بر ماموران پلیس ماموران نامحسوس نیز از شعب اخذ رای بازدید خواهند کرد تا در صورت مشاهده موارد ناامنی با آن برخورد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها