امکان خرید انواع فرش کاشان به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه در شرق تهران

خرید فرش کاشان به قیمت درب کارخانه در تهران و تمامی شهرها

خرید حضوری یا اینترنتی فرش کاشان از یک مرکز معتبر و باسابقه از جمله فاکتورهای تضمین کیفیت محصول خریداری‌ شده است. با خرید از فروشگاه فرش کاشان می‌توان از مشاوره‌ی کارشناسان این فروشگاه هم استفاده کرد و با آگاهی کامل مناسب‌ترین فرش برای محل زندگی‌ را انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۸۹۳
خرید فرش کاشان به قیمت درب کارخانه در تهران و تمامی شهرها

فرش‌های ایرانی همواره به‌عنوان کف‌پوشی زیبا زینت‌بخش خانه‌های ایرانی و حتی منازل بسیاری از مردمانی بوده‌اند که دارای فرهنگ‌هایی دور از فرهنگ‌ ایرانی هستند و هنوز نیز چنین نقش و جایگاهی دارند. نقوش و طرح‌های فرش‌های ایرانی آن‌قدر تنوع دارند که می‌توان آن‌ها را با هر چیدمانی هماهنگ کرد و از همین رو تغییر دکوراسیون منازل امروزی و استفاده از لوازم خانگی مدرن موجب کم‌شدن تقاضا برای این محصول اصیل ایرانی نشده است.

در این بین کارخانه فرش کاشان با سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی تولید انواع فرش‌های ماشینی، شبه دست‌باف و دست‌باف در تلاش است تا با ارائه‌ی باکیفیت‌ترین و زیباترین فرش‌های ایرانی رویه‌ی استفاده از آن را رواج هرچه بیش‌تر بخشد.

باوجودی ‌که تعداد زیادی، برند در زمینه تولید فرش ایرانی فعالیت دارند، ولی با این حال اکثر مردم به یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین و معتبرترین برندهای فرش ماشینی یعنی فرش کاشان اعتماد می‌کنند. فرش کاشان همچنان با قدرت به عنوان یکی از برترین تولیدکننده‌ فرش در ایران در حال فعالیت است و فرش‌هایی با کیفیتی بالا و تنوعی بسیار تولید می‌کند.

یک فرش ماشینی دارای مشخصه‌هایی است که تعیین‌کننده‌ی کیفیت و ارزش آن هستند و فرش کاشان با در نظرگرفتن تمامی این مشخصه‌ها، محصولاتی کاملاً متمایز و با تفاوت‌های چشم‌گیر با محصولات موجود در بازار برای مشتریان آماده می‌کند. در ادامه در مورد فرش کاشان و ویژگی‌های فرش‌های کاشان بیش‌تر توضیح داده خواهد شد.

تطابق شانه‌ها و تراکم اسمی و واقعی فرش‌ کاشان

تمامی فرش‌های کارخانه فرش کاشان با استفاده از دستگاه‌های مدرن و به‌روز بافت فرش تولید می‌شوند و به‌همین علت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تطابق تراکم واقعی و تراکم اسمی از جمله نتایج استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته در بافت فرش است. خریداران می‌توانند با شمارش تعداد گره‌های عرضی فرش از تطابق شانه‌های فرش با شناسنامه‌ی پشت و همچنین با شمارش گره‌های طولی از تطابق تراکم درج‌شده با رقم پشت فرش اطمینان حاصل کنند.

منظور از تعداد شانه‌های فرش که با اعداد ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰ و ۱۲۰۰ شانه مشخص می‌شود تعداد گره‌های فرش در هر متر از عرض فرش است و منظور از تراکم فرش که با اعداد ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ مشخص می‌شود تعداد گره‌ها در هر متر طولی است.

از آن‌جا که شمارش تعداد تمامی گره‌های طولی و عرضی یک فرش با چشم تقریباً ناممکن است می‌توان با شمارش تعداد گره‌های ۱ سانتی‌متر و ضرب ‌کردن عدد به‌دست‌آمده در ۱۰۰ تعداد گره‌های هر متر را به‌دست آورد.

استفاده از الیاف مرغوب در فرش کاشان

به‌کارگیری الیاف ۱۰۰ درصد اکرولیک هیت‌ست‌ شده از جمله دیگر ویژگی‌های فرش‌های کارخانه‌ی فرش کاشان است. تولیدات این مجموعه خلاف فرش‌های بی‌کیفیت با خاب پلی‌استر و سایر الیاف مشابه دارای حداکثر مقاومت هستند و از ویژگی‌هایی برخوردارند که فرش‌های پلی‌استر فاقد آن‌ها هستند. الیاف اکرولیک هیت‌ست‌شده دارای نقص پرزدهی الیاف اکرولیک نیست و افرادی که به پرزهای فرش حساسیت دارند می‌توانند بدون هیچ مشکلی از این بابت از محصولات کارخانه فرش کاشان استفاده کنند.

فرش‌هایی که با اکرولیک هیت‌ست‌شده بافته شده‌اند مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارند، بر اثر شست‌وشو تغییر رنگ نمی‌دهند و در برابر نور و گردوغبار مقاوم هستند. فرش‌های بافته‌شده با اکرولیک خالص پرز نمی‌دهند، درخشندگی بیش‌تری نسبت به فرش‌های پلی‌استر دارند و هنگام دست‌کشیدن اصطکاک زیادی ایجاد نمی‌کنند.

الیاف استفاده‌شده در پود فرش‌های کاشان پنبه‌ی خالص است که خود باعث افزایش استحکام و دوام آن‌ها می‌شود.

نقوش متنوع محصولات کارخانه فرش کاشان

تنوع بسیار زیاد محصولات کارخانه‌ی فرش کاشان باعث شده که تمامی خریداران با هر سلیقه‌ای بتوانند طرح مورد نظر خود را در بین تولیدات این کارخانه پیدا کرده و از آن برای زیباترکردن فضای منزل خود استفاده کنند. طراحان هنرمند نقوش کارخانه‌ی فرش کاشان می‌توانند با هنر و مهارت خود نقوشی را خلق کنند که هم با دکوراسیون مدرن منازل امروزی هماهنگ شوند و هم تداعی‌گر هنر اصیل و سنتی ایرانی باشند. نقوش مختلف فرش کاشان در ابعاد مختلف قابل تهیه هستند و مشتریان امکان خرید و ست‌کردن تمامی ابعاد یک طرح را دارند.

تلاش کارخانه فرش کاشان در حفظ سلامت مشتریان

کارخانه‌ فرش کاشان از هیچ‌گونه ماده‌ی سمی، سرطان‌زا و در مجموع مضر در تولید محصولات خود استفاده نمی‌کند و همواره آزمایش‌های کیفی درباره‌ی رنگ‌های مورد استفاده در بافت فرش‌ها، الیاف به‌کار رفته شده در آن‌ها و ... را انجام می‌دهد و در انتخاب الیاف‌های مورد استفاده به آلرژی‌زانبودن آن‌ها توجه ویژه‌ای دارد. فرش کاشان از بعد رعایت اصول مربوط به سلامت مشتریان دارای استانداردهای اتحادیه‌ی اروپا ست.

خرید اینترنتی فرش کاشان

خرید فرش کاشان از یک مرکز معتبر و باسابقه ازجمله فاکتورهای تضمین کیفیت محصول خریداری‌شده و اصالت آن است. اگر یک فروشگاه معتبر خریداری شود می‌توان از مشاوره‌ کارشناسان آن فروشگاه هم استفاده کرد و با آگاهی کامل مناسب‌ترین فرش برای محل زندگی‌ را انتخاب کرد.

ضمناً خرید اینترنتی فرش، به‌عنوان یک خرید بی‌واسطه، کم‌ترین هزینه‌ ممکن را به خریداران تحمیل می‌کند و امکان انتخاب و خرید فرشی با مشخصات مورد نظر را در اختیارشان قرار می‌دهد.

carpet-kashan با فروش اینترنتی محصولات کارخانه فرش کاشان زمینه‌ی خریدی راحت و بدون دردسر و دریافت محصول درب منزل، البته با تضمین سلامت و اصالت کالا، را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

حذف واسطه‌ها کمک کرده تا بتوانند انواع فرش کاشان را به قیمت درب کارخانه و به حداقل قیمت بازار در اختیار خریداران قرار دهند.

علاقه‌مندان به خرید هر یک از نقوش مختلف و متعدد فرش کاشان در هر یک از اندازه‌های رایج می‌توانند روی خدمات کارخانه فرش کاشان به آدرس اینترنتی www.carpet-kashan.ir حساب کنند.

کافی است روی لینک کلیک کرده و وارد سایت شده و در قسمت منو به کاتالوگ فرش‌های 500، 700، 1000 و 1200 شانه دسترسی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها