صبح امروز مردی ۴۶ ساله در خانه خود همسر 42 ساله‌اش را با بند کیف خفه کرد و پس از آن با پلیس و نیروهای امدادی تماس گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۸۲۵۸
داستان تکراری قتل خانوادگی؛ این‌بار در مرزداران تهران + عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، حوالی ساعت هفت صبح امروز مردی ۴۶ ساله در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کرد همسرش را در منزلشان واقع در میدان آرش به قتل رسانده است، پس از اعلام این موضوع، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و ماموران کلانتری مرزداران به سرعت در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه با جسد خون‌آلود زنی ۴۲ ساله مواجه شدند که همسر و پسر مقتول نیز در محل قتل حضور داشتند. در بررسی اولیه مشخص شد شوهر مقتول پس از قتل همسرش با اورژانس و پلیس تماس گرفته بود.

مأموران در تحقیقات ابتدایی با پسر ۱۲ ساله مقتول صحبت کردند و متوجه شدند که پدر و مادرش با یکدیگر اختلاف داشته‌اند. وی در گفته‌های خود اظهار کرد که شب گذشته وی در اتاق مادرش و پدرش در اتاق وی خوابیده است، این پسر ۱۲ ساله حوالی ساعت ۶ و۳۰ صبح از خواب بیدار شده، اما متوجه عدم حضور مادرش در اتاق خواب شده بنابراین به راهرو خانه رفته و دیده است که پدرش با مشت به صورت مادرش می‌زند. وی دست پدرش را گرفته اما پدرش او را هل داده و پس از برداشتن بند کیفش تلاش کرده تا همسر خود را خفه کند.

پسر مقتول در ادامه اظهارتش به مأموران گفت که وی تلاش کرد که از اقدام پدر خود جلوگیری کند اما پدرش وی را به اتاق خواب برده و در را قفل کرده است. این پسر خردسال کمی بعد با لوله جاروبرقی اقدام به شکستن در اتاق کرده اما این اقدام حدود ۲۰ دقیقه زمان برده است. وی در نهایت از اتاق خارج شده و با پیکر بی‌جان و سرد مادرش مواجه شده است. بر اساس گفته‌های این کودک خردسال پدرش آن لحظه در آشپزخانه درحال نوشیدن آب بود و قدم می‌زده؛ همچنین زمانی که وی قصد داشته با پلیس تماس گیرد پدرش دستش را شکسته است اما کمی بعد از آن پدرش با اورژانس و پلیس تماس گرفته است.

مأموران در مرحله بعدی با قاتل صحبت کردند و این مرد به آن‌ها گفت که سال ۷۹ با همسرش ازدواج کرده است اما با او اختلافات زیادی داشته و همسرش چند سالی با وی ارتباط مناسبی نداشته و باعث دق کردن مادرش شده است.

وی در ادامه گفته‌های خود نیز به کارآگاهان گفت که همسرش در سال‌های اول زندگی او را از خانه بیرون کرده بوده و این دو نفر قصد داشتند که از یکدیگر جدا شوند اما در نهایت به توافق رسیدند و به زندگی ادامه داده‌اند. وی مدعی بود که همسرش هیچ توجهی نسبت به وی نداشته و پسرش را علیه وی تحریک می‌کرده، همچنین بدون توجه به وی خودش را رئیس خانه می‌دانسته است.

این قاتل در دیگر اظهارات خود عنوان کرد که طی چند سال گذشته با کارکردن حدود ۶۰۰ میلیون تومان کسب درآمد کرده است و پول را به همسرش داده تا برایش دلار تهیه کند، تا اینکه هفته قبل به او گفته پول را به وی بدهد اما همسرش پول را نمی‌داده چرا که با آن‌ها طلا و .. خریداری کرده بوده است.

وی همچنین اظهار کرد که احساس می‌کرده همسرش مدام وی را کوچک می‌کرده و نمی‌گذاشته پسرش را تربیت کند و احساس می‌کرده که نقشی در این زندگی ندارد.

این مرد در دیگر اظهارات خود مدعی شد که به صورت ماهانه پنج میلیون تومان در آمد داشته و شغلش شیفتی بوده است، زمانی هم که شیفت نبوده به باغ پدرش می‌رفته یا اوقاتش را در خانه خواهرش می‌گذرانده است،‌ همسرش نیز تا ساعت چهار بعد از ظهر سر کار بوده است.

متهم درباره نحوه قتل همسرش نیز به پلیس گفت که صبح از خواب بیدار شده و به همسرش گفته که پولش را پس بدهد، چرا که بدهی دارد اما وی مخالفت کرده، بنابراین با یکدیگر درگیر شدند و چندین ضربه به صورتش زده است و در نهایت نیز وی را با بند کیف خفه کرده است. وی مدعی بود که قصد کشتن همسرش را نداشته و حتی چند بار میان درگیری‌ها وی را رها کرده اما همسرش می‌گفته که حسابت را می‌رسم.

سرهنگ علی‌آقا طیبی -رئیس کلانتری مرزداران- با تایید وقوع این حادثه اظهار کرد: این جنایت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شده و متهم با دستور مقام قضایی در بازداشت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسئولین مواظب تر باشند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
۰
۰
تمام افرادی كه با منفعت طلبی و مال اندوزی اینگونه اعصاب ملت را خراب كرده اند در گناه این جنایتها یهیم هستند

نیازمندی ها