رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری متهم سابقه دار به نام «حسین.ق» که حدود یک ماه متواری بود خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۴۱
دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار علی ذوالقدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح دو پایتخت در رابطه با جزئیات تخلف رخ داده از سوی این فرد، اظهار کرد: چندی پیش احدی از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های جنوب تهران (خیابان فلاح) به کسبه محل و دستفروشان با قمه حمله ور می‌شود.

وی افزود: در این درگیری یکی از کسبه دستفروش از ناحیه سر و دست مجروح می‌شود.

سردار ذوالقدری گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم متهم را همان لحظه اول شناسایی کردیم و متوجه شدیم این متهم دارای هشت فقره سابقه زندان بوده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: قدرت نمایی، درگیری با قمه، خرید و فروش مواد مخدر و … از جمله جرایم این اراذل و اوباش بوده است که با این جرایم سعی بر برهم زدن و اخلال در نظم عمومی را داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین این اوباش پیشتر سابقه سرقت از لوازم خودرو را هم داشته است.

سردار ذوالقدری گفت: با بهره گیری از منابع اطلاعاتی مخفی گاه این متهم شناسایی شد اما به دلیل اینکه این فرد سابقه خرید و فروش مواد مخدر داشته و مادام مخفی گاه خود را تغییر می داده نتوانستیم در همان لحظه اول دستگیرش کنیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: حدود یک ماه زمان برد با کار اطلاعاتی در غرب تهران این فرد را در مخفی گاهش دستگیر کنیم.

وی تصریح کرد: در هنگام دستگیری مقدار اندکی مواد مخدر همراه او بود و با بررسی‌هایی که از مخفی گاهش انجام دادیم ۱۲.۵ کیلو تریاک که در دیوار خانه جاسازی شده بود از مخفی گاهش به همراه مشروبات الکلی خارجی و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار ذوالقدری افزود: این متهم سابقه دار حدود یک ماه متواری بوده که از سوی مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ دستگیر شده و سعی داریم پرونده این فرد به گونه‌ای بر اساس شواهد باشد که دست قضات برای صدور احکام سنگین (که حالت بازدارندگی داشته باشد) باز باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها