تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین در حوزه آشکارسازی، رفع آلودگی و حفاظت در برابر تسلیحات شیمیایی، میکربی و پرتوی با حضور دریادار تنگسیری به نیروی دریایی سپاه تحویل شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۶۳۰
تحویل تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین به نیروی دریایی سپاه

به گزارش جام جم آنلاین از سپاه نیوز، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین الحاق تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین به این نیرو در شیراز با اشاره به صدمات و آسیب هایی که کشور ما در جنگ تحمیلی از سلاح های کشتار جمعی دشمن متحمل شد، بر ضرورت توجه به ابزار و ادوات مقابله با جنگ نوین دشمن تاکید و اظهار کرد: کشور ما هنوز بعد از گذشت سال های متمادی از دفاع مقدس، شاهد شهادت دلاورمردانی است که با ابزار جنگ شیمیایی دشمن مجروح شده بودند.

وی جمهوری اسلامی ایران را از قربانیان سلاح های شیمیایی دشمن توصیف و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه رزمندگان غیور ما با استفاده از این سلاح ها به شهادت رسیدند، بلکه شهرهای مرزی ما نیز در نهایت مظلومیت بارها مورد هجوم سلاح های شیمیایی رژیم بعث که برخوردار از حمایت قدرت های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار بود، قرار گرفتند.

دریادار تنگسیری در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های عرصه دفاعی، تصریح کرد: تولیدات این نمایشگاه محصول تلاش متخصصان داخلی کشور به ویژه جوانان متفکر، متعهد و انقلابی است و به فرموده مقام معظم رهبری، توجه به توان، ظرفیت و استعدادهای داخلی امروز یک ضرورت محسوب می شود و نیاز است مسئولین به این مهم توجه و اهتمام لازم داشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم که تجهیزات نیروی دریایی سپاه از شناور تا تجهیزات موشکی داخلی بوده و به دست توانمند جوانان مومن و متخصص انقلابی ساخته شده است و به فضل الهی از این تجهیزات جدید نیز در زمین و دریا استفاده خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها