سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

​آمریکا به جای شیطنت، به تعهداتش عمل کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به جای ائتلاف ضد ایرانی در خلیج فارس به تعهدات بین المللی خود عمل کند.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۴۸
​آمریکا به جای شیطنت، به تعهداتش عمل کند

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسین نقوی حسینی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، در واکنش به تلاش لندن و واشنگتن برای ائتلافی مقابل ایران در منطقه خلیج فارس گفت: آمریکا بجای ائتلاف ضد ایرانی در خلیج فارس به تعهدات بین المللی خود عمل کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و متحدین غربی آن‌ها و منطقه‌ای در سال‌های اخیر با ناکامی‌های زیادی روبرو شدند و هر طرح، توطئه، تحریم و تهدیدی را که در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران بناگذاشتند در نهایت با شکست روبرو شد.

نقوی حسینی گفت: همواره جمهوری اسلامی ایران در چارچوب موازین بین المللی در مقابله با این توطئه‌ها و تحریم‌ها عمل کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با برشمردن طرح‌های مختلف آمریکا ضد ایران افزود: آمریکایی‌ها در طرح‌هایشان مانند طرح حمایت غربی‌ها از گروه‌های تکفیری مثل داعش، طرح جنگ افروزی و خصومت در منطقه، طرح انزوای سیاسی جمهوری اسلامی ایران،​ طرح ایران هراسی و تحریم‌ها همواره ناکام ماندند و جمهوری اسلامی ایران با منطق و استدلال مسیر خودش را با موفقیت طی کرده است.

نقوی حسینی با اشاره به ائتلاف لندن و واشنگتن مقابل ایران در منطقه خلیج فارس گفت: این ائتلاف و مقابله با جمهوری اسلامی ایران نیز همچون طرح‌های دیگر با ناکامی و شکست روبه رو می‌شود و ایران کشوری قدرتمند و توانمند است.

این نماینده مجلس با تاکید بر مراودات گسترده اقتصادی و ارتباطی ایران با سایر کشور‌ها افزود: ایران دارای ظرفیت‌های والای اقتصادی و در حوزه‌های مختلف است و دشمنان به جای تلاش‌های عقیم، نخ نما و شکست خورده باید واقعیت‌ها را بپذیرند و به تعهدات بین المللی خود در چارچوب موازین بین المللی عمل کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: این کشور‌ها نمی‌توانند با قلدری مقابل جمهوری اسلامی ایران کاری انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها