سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مشاهده دود در یکی از مرکز تجاری در خیابان میرداماد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۳۹
مشاهده دود در یک مرکز تجاری میرداماد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه امروز مشاهده دود از یکی از ساختمانهای بلندمرتبه تجاری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای تهران اعلام شد و بلافاصله در پی آن سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیک و تشک نجات به محل حادثه واقع در خیابان میرداماد، قبل از خیابان ولیعصر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: آتش‌نشانان در محل مشاهده کردند که این دود از یکی از ساختمان‌های تجاری بلندمرتبه که در زمینه خرید و فروش سیستم‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند، متصاعد می‌شود اما منبع دود و آتش‌ سوزی احتمالی مشخص نیست.

ملکی با اشاره به انجام عملیات جست‌وجو برای کشف محل آتش‌ سوزی گفت: آتش‌نشانان ساختمان تجاری را بررسی کردند و پس از دقایقی متوجه شدند ضایعات موجود در یکی از انبارهای این مجتمع که در مجاورت موتورخانه و در طبقه منفی دو قرار دارد دچار آتش‌سوزی مختصری شده بود و در ادامه نیز دود از طریق داکت‌ها به طبقات دیگر سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت این حریق را خاموش کردند، اظهارکرد: در حل حاضر آتش‌نشانان در حال انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه هستند. این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

وی با اشاره به آتش‌سوزی که چند ماه گذشته در ساعات پایانی شب در همین مجتمع اتفاق افتاده بود، گفت:‌ آتش‌ سوزی امروز یادآوری می‌کند که باید اهمیت بیشتری به سیستم‌های ایمنی داد و هیات مدیره‌ها باید ضمن نظارت دقیق بر ایمنی مجتمع‌ها تجهیزات لازم مثل کپسول آتش‌نشانی را فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها