سخنگوی دولت درباره گام دوم تعهدات برجامی ایران گفت : تا زمانی که اروپا به برجام پایبند باشد ما نیز متناسب با انجام تعهدات و به میزان پایبندی آنها پایبند خواهیم بود.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۱۷
پایبندی ایران به برجام متناسب با انجام تعهدات اروپایی‌هاست

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، علی ربیعی در حاشیه مراسم روز جهانی تعاون و بیست و پنجمین سالگرد تأسیس اتاق تعاون ایران در جمع خبرنگاران افزود: همه این اقدامات برای حفظ برجام است تا زمانی که طرف‌های مقابل نیز به همان میزان به برجام پایبند باشند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی تحریم‌ های آمریکا متلاشی کردن جامعه ایران و انزوای ذهنی جامعه است اما مردم ما با روح تعاون و مشارکت از این دوره عبور خواهند کرد.

ربیعی بیان کرد: مهمترین علت عقب نشینی آمریکا از جنگ علیه ایران، افزایش انسجام اجتماعی است.

سخنگوی دولت گفت: مردم اعتماد دارند و می‌دانند اگر یک روز وارد برجام می‌شویم مصلحت کشور را می‌خواهیم و اگر اکنون سطح غنی سازی اورانیوم را افزایش دادیم، این اقدام را نیز برای مصلحت کشور می‌دانیم.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم سختی دوران تحریم را مدیریت کنیم و در جلسه آتی سران قوه تصمیماتی اتخاذ می‌شود تا حمایت بیشتری از طبقات پایین اجتماعی صورت گیرد.

سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهوری نیز بر بهبود شرایط اقتصادی مردم تاکید دارد و برنامه‌های مختلفی در این زمینه مطرح است.

وی افزود: امسال بیش از هشت هزار میلیارد تومان برای حمایت اجتماعی به صورت عمده در حوزه اقلام خوراکی و بیمه زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها